karolien bootsman

Van huis uit altijd een wasmachine gekocht bij Renaud. Waarom? Goede service, kwaliteit, vriendelijkheid en de mensen die er werken hebben verstand van zaken! Nooit over nagedacht om ergens anders... Van huis uit altijd een wasmachine gekocht bij Renaud. Waarom? Goede service, kwaliteit, vriendelijkheid en de mensen die er werken hebben verstand van zaken! Nooit over nagedacht om ergens anders heen te gaan.

Feenstra

Klantvriendelijk
Goede uitleg
Snelle service

Fam. Van der Horst

Wij kiezen voor witgoed altijd voor Renaud in Wormerveer. Vorige week een nieuwe droger, maar eerder ook al een vaatwasser en een wasmachine. Bij Renaud verstaan de verkopers hun vak. Dat van... Wij kiezen voor witgoed altijd voor Renaud in Wormerveer. Vorige week een nieuwe droger, maar eerder ook al een vaatwasser en een wasmachine. Bij Renaud verstaan de verkopers hun vak. Dat van adviseur om te komen tot een product dat past bij jouw wensen. Dat scheelt uren achter het internet en dan maar hopen dat je de goede keuze maakt. En eenmaal gekocht kan levering vaak binnen een paar dagen. Die levering is ook altijd top, met monteurs die vakmannen zijn, supervriendelijk en snel. Wij zijn "fan" en hopen dat deze lokale ondernemer nog vele jaren in de zaanstreek zal blijven.

Leo de bie

Ik heb een koelvriescombinatie gekocht en samen met de bezorger heb ik de voorraad uit het oude apparaat in denieuwe geplaatst en de nieuwe kon meteen aangezet worden omdat hij rechtop is vervoerd... Ik heb een koelvriescombinatie gekocht en samen met de bezorger heb ik de voorraad uit het oude apparaat in denieuwe geplaatst en de nieuwe kon meteen aangezet worden omdat hij rechtop is vervoerd top service.

W.Douma

In enkele dagen van een defecte vaatwasser naar een nieuwe. Een monteur die weet waar hij het over heeft, dan naar de winkel waar we zeer deskundig werden geholpen. Hij komt morgen binnen, dus kan... In enkele dagen van een defecte vaatwasser naar een nieuwe. Een monteur die weet waar hij het over heeft, dan naar de winkel waar we zeer deskundig werden geholpen. Hij komt morgen binnen, dus kan hij de dag erna geïnstalleerd worden. Dat is mooi. LVolgens afspraak werd de machine geleverd en netjes geïnstalleerd.
Vriendelijk personeel, netjes en correct.
Alle reclames van Coolblue, Bol.com of de Mediamarkt ten spijt, kiezen wij van harte voor de kleinschaliger zaak zoals Renaud de Witgoedspecialist uit Wormerveer.

Bas Meeuwsen

Goede en snelle service
Mooie aanbieding
Vriendelijk personeel

Wanda

Vriendelijk geholpen en duidelijk advies en uitleg gekregen. Nemen echt de tijd voor je. Dringen niets op. Goede service ook met plaatsen van de apperatuur

Groot

We hebben altijd ons witgoed bij Renaud vanwege de betrouwbaarheid, vriendelijkheid en de goede service!! Fam.Groot

M Boon

Altijd al mijn witgoed bij Renaud gekocht. Goede service en eerlijk advies. Komen afspraken altijd na. Denken mee. Zeer tevreden!

Rick Bolding

We zijn zeer tevreden over Renaud. We zijn nu voor de tweede keer bij Renaud gekomen voor onze witgoed producten. Bij binnenkomst in de winkel zijn ze altijd zeer vriendelijk en staan dan ook... We zijn zeer tevreden over Renaud. We zijn nu voor de tweede keer bij Renaud gekomen voor onze witgoed producten. Bij binnenkomst in de winkel zijn ze altijd zeer vriendelijk en staan dan ook direct voor je klaar. We hadden bij beide keren een spoedige kwestie en dat kon dan ook snel geregeld worden. Er werd zelfs tussentijds iemand langs gestuurd om voor de zekerheid de afmetingen na te lopen en dit werd kosteloos gedaan. Onze vaatwasser is vanaf binnenkomst in de winkel binnen 3 dagen geplaatst. Renaud heeft ons eerder uit de brand geholpen. en daarom zijn we nu voor onze vaatwasser direct naar Renaud gegaan. ja ik kan ze zeker aanraden!