W.Janse- de Jonge

Snelle levering en uitstekende service

Edwin

We hebben ruim de tijd genomen om een wasmachine en droger te zoeken welke precies voldoen aan onze wensen. Eerst op internet marktonderzoek gedaan en zodoende bij de Witgoedspecialist in Terneuzen... We hebben ruim de tijd genomen om een wasmachine en droger te zoeken welke precies voldoen aan onze wensen. Eerst op internet marktonderzoek gedaan en zodoende bij de Witgoedspecialist in Terneuzen terecht gekomen. Het persoonlijke en deskundig advies tijdens enkele malen winkelbezoek plus de beschikbare service hebben aanvullende informatie en vertrouwen gegeven om aan te kopen. Perfect voor ons.

J.E.L.M. Loos

Prima, Goed advies, prima service, nagekomen afspraak, vriendelijk.

Ronny

De eerste keer particulier hier een Siemens +++ wasmachine en een +++wasdroger gekocht. Netjes op afgesproken tijd geleverd en geinstalleerd en voldoende uitleg gekregen.

Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg goed advies over het betreffende product.

Caroline en ben dekker

Al jaren klant in terneuzen , telkens goede service en advies , wij blijven daar als klant ! Willen niets anders !

Zeer tevreden over de informatie, service en plaatsing van onze nieuwe wasmachine.

Peter Simons

Wij zijn hier al jaren klant,en worden altijd prima en tot volle tevredenheid geholpen.

Tina

Super goed met ons meegedacht zowel de monteur als de verkoopster in de winkel! Meerdere malen contact gehad en geweldig meegekeken naar wat voor ons het meest geschikt zou zijn, hele fijne ervaring... Super goed met ons meegedacht zowel de monteur als de verkoopster in de winkel! Meerdere malen contact gehad en geweldig meegekeken naar wat voor ons het meest geschikt zou zijn, hele fijne ervaring gehad! Erg bedankt

De Maat

Vaatwasser aangekocht, na prima advies en prijs. Door een beetje geluk kon hij ook nog eens een uur later geleverd en geplaatst worden. De monteur heeft prima werk afgeleverd en was zeer vriendelijk.