Goede uitleg en naar een goede keuze geleid.
Bij aflevering en installatie netjes gewerkt.

M Mol

Al vele jaren klant, dat zegt wat! Heel goede service. perfecte voorlichting. altijd al zeer tevreden klant.Als je echte service en advies wil. Is deze winkel een verademing tegenover de grote... Al vele jaren klant, dat zegt wat! Heel goede service. perfecte voorlichting. altijd al zeer tevreden klant.Als je echte service en advies wil. Is deze winkel een verademing tegenover de grote winkelketens. hier wordt je nog echt persoonlijk geholpen.

Goede service en duidelijke voorlichting

RD Wiemes

Prima geholpen in de winkel. Snelle service. Uitstekende plaatsing.

Al eerder o.a. een vaatwasser en wasmachine gekocht bij deze winkel. Prettige sfeer, goede voorlichting en prima prijs, scheelde nauwelijks (€9,-) met goedkoopste internetaanbieder. Aflevering... Al eerder o.a. een vaatwasser en wasmachine gekocht bij deze winkel. Prettige sfeer, goede voorlichting en prima prijs, scheelde nauwelijks (€9,-) met goedkoopste internetaanbieder. Aflevering eerstvolgende werkdag op afgesproken tijdstip. Goed adres en dicht in de buurt.

Martine Schyvynck

Prima voorlichting, goede service en duidelijke afspraak over levering welke ook nagekomen wordt.

Vriendelijke adviseur met verstand van zaken en heeft geluisterd naar wat we nodig hadden en dan het beste voor ons geadviseerd. En dat was zeker niet het duurste apparaat in de showroom. HELEMAAL... Vriendelijke adviseur met verstand van zaken en heeft geluisterd naar wat we nodig hadden en dan het beste voor ons geadviseerd. En dat was zeker niet het duurste apparaat in de showroom. HELEMAAL TEVREDEN.

HE Facility & Services

Hele goede service, zowel zakelijk als prive halen wij hier altijd wasmachines, diepvriezers etc!
Mensen zijn super vriendelijk!

dhr. van den Bergen

Om prijzen te vergelijken eerst maar eens gebeld met een concurrent van de Witgoed Specialist, eentje in Terneuzen (grote winkel) tijdens hun openingstijd. Eerste keer werd er niet opgenomen, tweede... Om prijzen te vergelijken eerst maar eens gebeld met een concurrent van de Witgoed Specialist, eentje in Terneuzen (grote winkel) tijdens hun openingstijd. Eerste keer werd er niet opgenomen, tweede keer wel waarbij ik automatisch werd doorverbonden met hun hoofdfiliaal elders in het land. Ik voelde me daarbij al direct een nummertje zoveel. Telefonist was zakelijk en direct, had de gespeelde vriendelijkheid van een robot. Hoe anders was dit bij de Witgoed Specialist Terneuzen. Vriendelijke vrouw aan de telefoon. Toen ik zei dat ik bij concurrentwinkels prijzen aan het opvragen was om te vergelijken gaf ze mij te kennen dat ze dit begrijpt, ze wenste me zelfs succes toe met mijn verdere zoektocht naar een eventueel betere deal, bleef daarbij erg vriendelijk. Dit gaf voor mij de doorslag om met de Witgoed Specialist in zee te gaan. Ik voelde me goed behandeld door de telefoon, eenmaal in de winkel zette dit zich op dezelfde voet verder. Apparaat is inmiddels afgeleverd op de vooraf afgesproken datum, ik ben er zeer tevreden mee. Een Pluim voor Witgoed Specialist Terneuzen!