Heel goede voorlichting in de winkel en prima aflevering. Ook wordt het oude apparaat mee terug genomen voor recycling.
Al met al een heel goede ervaring.

Rederij de Jong B.V

Een verkoopster welke het begrijpt wat je wil hebben

Goede service en advies

Verdoorn

Prima! niks op aan te merken.

M. Roose

We hebben een vriekast en inductie plaat gekocht, zeer te vreden zijn we. Een Super service hebben we gekregen. Heel goed advies.

Familie Oostdijk

We zijn tevreden

Uitstekend advies in winkel en zeer goede bezorging en installatie

Leen Oele

Al jaren worden we hier prima geholpen. De menselijke maat is aanwezig gekoppeld aan kennis van zaken en een prima service. Als je iets niet nodig hebt wordt er niet aangedrongen, hetgeen... Al jaren worden we hier prima geholpen. De menselijke maat is aanwezig gekoppeld aan kennis van zaken en een prima service. Als je iets niet nodig hebt wordt er niet aangedrongen, hetgeen resulteert in een grote mate van trouw aan de winkel, en met name aan de mensen die daar werken. Het boemerang-effect is hier van toepassing: je komt terug. Een gevolg is dat de prijs niet direct meer doorslaggevend is. Die is concurrerend, maar iets duurder dan een megaconcurrent speelt geen rol.

Goed advies en goede afspraken

Renno Langeraert

Zeer klant vriendelijk. Persoonlijke aandacht en contact. Zowel tijdens als na de aankoop.