Prima, zelfs uitstekende uitleg en prima service.

Harte

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Petro shipping

Geen ervaring

conny Bakker

Al zeker 28 jaar koop ik daar mn spullen, ook in tijden dat ik alleen 2de hands spullen kon kopen en ook daar had ik dan nog garantie op. als er iets was dan hoef ik maar te bellen en telefonisch... Al zeker 28 jaar koop ik daar mn spullen, ook in tijden dat ik alleen 2de hands spullen kon kopen en ook daar had ik dan nog garantie op. als er iets was dan hoef ik maar te bellen en telefonisch proberen ze het eerst op te lossen zodat ik geen voorrijdkosten hoef te betalen. en pas geleden was mn vaatwasser stuk en konden ze eigenlijk pas na het drukke weekend komen maar werd ik vrijdags gebeld dat ze nog wel even konden komen. tot mn grote verbazing liet de monteur de opgemaakte factuur zien en vroeg of ik het hier mee eens was?!! altijd vriendelijk en ze verdienen een dikke dikke pluim als bedrijf. De beste wensen voor eigenaresse en haar werknemers, en alle gezondheid in 2019. Groet Conny Bakker, Nassaustraat 4 Axel

D van Nugteren

Goed advies en nemen er de tijd voor.

Oostdijk J

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf, ook enkele jaren geleden met de inbouwvaatwasser. super pesoneel

Gerrie Sijnesael

Snel, correct en prima prijs-kwaliteitsverhouding

Cokkie Van Broekhoven

Vriendelijk en kundig geholpen

Marieke

Goed advies bij aankoop wasmachine en droger.

A.J. Verhage

Alles verliep soepel en ze deden hun uiterste best om op een geschikt moment te leveren.
Tijdens levering en montage ook nog tips en adviezen gehad die ons niet bekend waren. Top!