Egelmeers

Vlotte afwerking

Mininaal10 jaar

Familie van Esch

Deskundig, eerlijk en goed advies. Nemen alle tijd voor je.

2 jaar

wcpg moeskops

Alles prima

25jaar

Bevers, M.

Deskundige verkoopster. Goed advies.

Sinds kort

Barry Smalbrugge

Wij hebben deskundige hulp gehad bij de reparatie van onze Atag gaskookplaat.

een jaar of acht

G.W. Dalm

Prima advies van Mark Bonte over de aankoop van een nieuwe vaatwasser.
Daarna snel geïnstalleerd door monteur Joost, vriendelijk, snel en kundig. Naar tevredenheid vaatwasser geïnstalleerd.

24jr.

G. Thonen

Zeer deskundige monteurs. Bij het plaatsen van een inductiekookplaat moest een bestaande kabel vervangen worden voor een nieuwe. Het was op voorhand niet zeker of dat mogelijk was. Na demontage van... Zeer deskundige monteurs. Bij het plaatsen van een inductiekookplaat moest een bestaande kabel vervangen worden voor een nieuwe. Het was op voorhand niet zeker of dat mogelijk was. Na demontage van de vaatwasser moest daarachter nog wat kapwerkwerk verricht worden voordat er beweging kwam in de kabel. Uiteindelijk is het gelukt en een nieuwe kabel kon getrokken worden om de kookplaats aan te sluiten. De monteur gaf het niet gauw op en dat was TOP voor ons.

6 maanden

de Turck

Zeer goed

pas 1 jaar maar zal het langer blijven

Familie Lubse

Met mevr. Vlemmix die we in de winkel gesproken hebben A. voor vaatwasser op 11 maart j.l. en op B voor koel/ vrieskast op november j.l. , 2 prettige gesprekken. we hebben daarna nog diverse... Met mevr. Vlemmix die we in de winkel gesproken hebben A. voor vaatwasser op 11 maart j.l. en op B voor koel/ vrieskast op november j.l. , 2 prettige gesprekken. we hebben daarna nog diverse telefonische contacten gehad met Johan.
De monteur Jos die de vaatwasser op 3 november heeft geinstalleerd was zeer vakbekwaam en benaderbaar. Wij hopen dat hij weer komt om de koel/vrieskast volgende week ook te installeren.

plus minus 30 of meer

Tinus Maes

Heel deskundig en nauwgezet werkende installatie-monteurs. Keurig op tijd. Echt geweldig.

12 jaar