de Turck

Jacqueline van den Nieuwenhoven

Vakkundig en snel.

Sinds 2 weken

c.van Will

Zeer prettig en vakkundig personeel/monteurs.

2014

F van de Ven

Vriendelijke monteur

10 jaar

Meuwissen

Jammer dat het plaatsen van inductie kookplaat zo lang duurde. Ik had 'm in juli besteld en uiteindelijk (nadat ik in de winkel langs ging) werd ie in november geplaatst. maar al met al ben ik reuze... Jammer dat het plaatsen van inductie kookplaat zo lang duurde. Ik had 'm in juli besteld en uiteindelijk (nadat ik in de winkel langs ging) werd ie in november geplaatst. maar al met al ben ik reuze tevreden.

meerdere jaren

Fam. Renkens

Een goede bedrijf en werknemers!

Jaren

Fam. Klijs Waalre

Fantastisch bedrijf. werken hartstikke netjes en zijn erg vriendelijk. Misschien is het product iets duurder dan bij b.v. de Mediamarkt, maar dat weegt echt niet op bij de service en de snelle... Fantastisch bedrijf. werken hartstikke netjes en zijn erg vriendelijk. Misschien is het product iets duurder dan bij b.v. de Mediamarkt, maar dat weegt echt niet op bij de service en de snelle reactie bij problemen. Fantastisch bedrijf

Al een hele tijd

Jan en Ria Habraken

Diepvries/koelcombinatie storing/stuk.3 jaar oud.Met een nieuw onderdeel vakkundig gemaakt voor een mooie prijs.Wat een service,geweldig! Maar wij weten dit natuurlijk al heel lang.
Jan en Ria...
Jan en Ria Habraken

Al heel veel jaren

Henk van Eembergen

Snelle levering, goede service en klantvriendelijk

Aantal jaren