EvL

Goede uitleg in winkel bij aanschaf inbouwkoelkast. Gelukkig O ok voldoende voorraad in deze lastige tijd … Konden na paar dagen ook al ingepland worden voor levering/installatie. Monteur heeft... Goede uitleg in winkel bij aanschaf inbouwkoelkast. Gelukkig O ok voldoende voorraad in deze lastige tijd … Konden na paar dagen ook al ingepland worden voor levering/installatie. Monteur heeft alles netjes afgehandeld en geplaatst.

Nieuwe klant

Ben Meijering

Vriendelijk en deskundig advies. Geen haast en samen zoeken naar de oplossing die past. Het klinkt bijna nostalgisch. Echte service. Het kan dus wel. En dat ook nog met producten tegen een normale,... Vriendelijk en deskundig advies. Geen haast en samen zoeken naar de oplossing die past. Het klinkt bijna nostalgisch. Echte service. Het kan dus wel. En dat ook nog met producten tegen een normale, concurrerende prijs.

Sinds kort

Veenbrink

Alles is naar wens verlopen. Een ding van spijt heb ik wel. Ik kocht de machine en heb de prijs € 899 aanvaard. Toen kwam er nog € 29,95 bezorg en installatiekosten bij. Ik ben niet iemand die durft... Alles is naar wens verlopen. Een ding van spijt heb ik wel. Ik kocht de machine en heb de prijs € 899 aanvaard. Toen kwam er nog € 29,95 bezorg en installatiekosten bij. Ik ben niet iemand die durft af te dingen en heb dat geaccepteerd. Later hoorde van mijn oude buren die 2 weken geleden een AEG bij jullie kochten van € 599 en bij hem is totaal niet over die bijkomende kosten gesproken. Dat betreur ik dan.
Overigens was de bezorger/installateur bijzonder aardig en secuur. Chapeau voor hem.

Va 15 jaar

Janneke Breedveld

Goede service

2 weken

Rvg

Goede en snelle service in de winkel. Inbouw ging keurig. Ik was zelf niet thuis, bij vraag netjes even gebeld. Super en dik tevreden

1ste grote aankoop

Corrie dillen

Goede en snelle service. Ook vriendelijke monteurs en eerlijk

Al meer dan 10 jaar

J.A. Kanters

Vlot en goed

10 jaar

van de weyer witgoed

In de winkel slechte uitleg heel ongeïnteresseerd

20 jaar

Bij linga

Ze hebben voor ons zelfs geregeld dat de chauffeur een half uur eerder begon met werken om onze vaatwasser in de kapsalon te vervangen.. kanjers zijn het daar wat een service.. super bedankt

11 jaar

Helene Bockling

Vriendelijk, eerlijk, deskundig, hulpvaardig.

Eerste keer