Egon Beheer BV

E. Hoevenaars

GOED

10 JAAR

Bart

Van de Weijer geeft niet alleen goede service en advies maar ook nog een nette prijzen!

Best wel lang!

hansvhooff

Prima advies en aervice

10 jaar

Wil van Schijndel

Perfect geholpen en van advies voorzien door de reparatie-monteur en servicedienst bij het plaatsen van de nieuwe vaatwasser.
Hierdoor hoefden wij niet naar de winkel om de vaatwasser uit te...
Hierdoor hoefden wij niet naar de winkel om de vaatwasser uit te zoeken.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Nog niet zo lang, maar we zijn een aantal jaren geleden perfect van advies voorzien met onze droger en diepvrieskast !

Esther

Servicegericht

Meer dan 10 jaar

lex witting

Leuke,vlotte monteur. Wachttijd in de winkel erg lang.

heeeeel lang

frans

Uitstekend

5 jaar

Fam. Smithuis

Wegens drukte toch redelijk snelle reparatie

6 jaar

Sacha

Vd Weijer gevonden op Google, een vestiging dichtbij gekozen die 5 sterren had maar toen zij belden bleek dat ze me niet mochten helpen omdat er een ander iets dichterbij was. Foutcode doorgegeven,... Vd Weijer gevonden op Google, een vestiging dichtbij gekozen die 5 sterren had maar toen zij belden bleek dat ze me niet mochten helpen omdat er een ander iets dichterbij was. Foutcode doorgegeven, uitgelegd welk onderdeel kapot was, afspraak gemaakt. Hele ochtend voor niks zitten wachten omdat de monteur aan het einde van de ochtend belde dat hij niet kwam omdat het onderdeel niet op voorraad was. Op woensdag dan eindelijk na 2 weken zonder wasmachine geholpen. Binnen 10 minuten was het gefixt, nu wassen we weer lekker.

Niet eerder