Anneke Memelink

j

?

1maand

Patricia Arentsen

We zijn super positief. De monteur gaf aan dat de vaatwasser niet te verwijderen was. Na overleg is er een andere monteur gekomen die met erg veel beleid, zonder enige schade aan de keuken of vloer,... We zijn super positief. De monteur gaf aan dat de vaatwasser niet te verwijderen was. Na overleg is er een andere monteur gekomen die met erg veel beleid, zonder enige schade aan de keuken of vloer, de vaatwasser verwijderd heeft. Goed advies, goede monteurs. We zijn erg tevreden

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

We zijn een nieuwe klant

J. de Groot

Vriendelijke mensen, prima service, In een woord perfect. Men vraag vraagt wat vond je van de website. Die hebben we eigenlijk nooit geraadpleegd. Dus kan je die niet invullen. Maar dan kan je niet... Vriendelijke mensen, prima service, In een woord perfect. Men vraag vraagt wat vond je van de website. Die hebben we eigenlijk nooit geraadpleegd. Dus kan je die niet invullen. Maar dan kan je niet naar stap 2. Er is geen optie niet van toepassing.

sinds 2012

R. Haak

Is goed

Meer dan 10 jaar

Fam Boogers

Jullie hebben ons super geholpen, jullie uiterste best gedaan om een passende kookplaat te vinden die ook nog eens op korte termijn geleverd kon worden wat in deze tijd niet zo normaal is. Hartelijk... Jullie hebben ons super geholpen, jullie uiterste best gedaan om een passende kookplaat te vinden die ook nog eens op korte termijn geleverd kon worden wat in deze tijd niet zo normaal is. Hartelijk dank hiervoor!

Meer als 10 jaar

Maarten Klerkx

Top bedrijf voor 'witgoed'. Eerlijk en transparant advies. Goede royale winkel voorraad. Geen rommel! Top service en hele goede communicatie.
We komen er graag terug!

1 maand

Lisanne

Goede service! Denken mee voor een oplossing bij reparaties.

Al heel wat jaren