Alex

Prima winkel voor al je witgoed. Altijd goed en eerlijk. Telefonisch moeilijk bereikbaar soms, maar de service is prima. De aflevering was ook snel en soepel geregeld. Bij de website is het jammer... Prima winkel voor al je witgoed. Altijd goed en eerlijk. Telefonisch moeilijk bereikbaar soms, maar de service is prima. De aflevering was ook snel en soepel geregeld. Bij de website is het jammer dat je pas prijzen kunt zien als je een apparaat aanklikt en niet al in het overzicht. Daardoor klik je ook op apparaten die dan boven budget zijn.

20 jaar af en toe

Tom Bertrams

Korrekt en kundig

Niet

M. Sanders

Mijn ervaring in de winkel is goed. Afspraak met de monteur verliep ook zoals afgesproken. Hij heeft het probleem snel opgelost.

2007

Eddy

Website niet beoordeeld omdat ik daar geen gebruik van heb gemaakt. Verder tot op heden zeer tevreden, gemaakte afspraken worden nagekomen. Je kijkt op zaterdag namiddag naar vaatwasser (weinig op... Website niet beoordeeld omdat ik daar geen gebruik van heb gemaakt. Verder tot op heden zeer tevreden, gemaakte afspraken worden nagekomen. Je kijkt op zaterdag namiddag naar vaatwasser (weinig op voorraad bij meerdere winkels), maandag bestel je telefonisch, de eerste donderdag erna komen ze hem installeren. Dik tevreden! Nu hopen dat we lang plezier mogen hebben van onze aankoop

paar jaar

Leo Janssens

Deskundig personeel zowel in de winkel als technisch. Snelle levering en goede service. Vriendelijk geholpen.

2weken

Adams

Service is top, vertrouwen in het bedrijf

Heel lang, 25 jaar

van Kessel