Kox

Goede service en uitleg ook on de winkel

Dov jaren

R. Ploegmakers

Fijne voorlichting en snelle correcte levering en uitleg.

Ca 5 jaar

particulier

Dienstbaar

ruim een jaar

H. Versleeuwen

Goed advies en houden zich prima aan de afspraak.

Al jaren.

Hans

Advies en aankoop helemaal top. Levering helaas niet helemaal vlekkeloos, kleine beschadiging aan trap en muur. Transport medewerker stuurde foto's door. Daarop geen reactie gehad. E.e.a. inmiddels... Advies en aankoop helemaal top. Levering helaas niet helemaal vlekkeloos, kleine beschadiging aan trap en muur. Transport medewerker stuurde foto's door. Daarop geen reactie gehad. E.e.a. inmiddels zelf opgelost.

nieuw

Louise Clermont

Goed geluisterd naar mjjn wensen; rustig en netjes gewerkt bij installatie, vragen goed beantwoord

Bijna 1 jaar

Fam Groenen

Geweldig!!!! Mijn koelvriescombi hielt er ineens mee op. Ben meteen naar de winkel gegaan, werd goed geholpen. Toen kwam het punt van levering... ze begrepen dat ik hem eigenlijk meteen nodig had.... Geweldig!!!! Mijn koelvriescombi hielt er ineens mee op. Ben meteen naar de winkel gegaan, werd goed geholpen. Toen kwam het punt van levering... ze begrepen dat ik hem eigenlijk meteen nodig had. Ze hadden het kei druk en hadden eigenlijk pas over een week tijd. Oké zei de eigenaar, ik kom hem persoonlijk vanavond leveren. Echt geweldig !!! S avonds om 21:30 uur werd mijn nieuwe koelvriescombi geleverd. Dat is nog eens service!!!

6 jaar

Fam Klein

Heb zeer goede ervaring met de service, vind dat belangrijker dan de prijs!

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

heeeeel lang, weet niet prercies vanaf wanneer

R. de Valk

Vriendelijk, behulpzaam en goed advies.

10 jaar

Peter van Kol

Gewoon en goed

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

weet ik niet precies, zolang we in Veldhoven wonen denk ik en dat is al 47 jaar ?