Lizeth van Til

Goede service, vriendelijk mensen??

Sinds ongeveer 1985

yvonne pas

Top

Lang

elise

Perfecte uitleg

geen idee

Lien en Piet Wijnhoven

In winkel vriendelijk personeel en deskundige goede uitleg en na levering een uitstekende service.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Zolang dat wij in Veldhoven wonen. Ongeveer 30 jaar?

Betty

Heel kort

van Loon

De service ten aanzien van de monteur was prima, hij was er op tijd, heeft netjes gewerkt, keurige vent, niets op aan te merken. Wat ik wel jammer vind is dat ik gebeld heb om mijn oude afzuigkap te... De service ten aanzien van de monteur was prima, hij was er op tijd, heeft netjes gewerkt, keurige vent, niets op aan te merken. Wat ik wel jammer vind is dat ik gebeld heb om mijn oude afzuigkap te laten repareren en nu 85 euro moet afrekenen om te horen dat er voor dit model helemaal geen onderdelen meer leverbaar zijn. Deze informatie had ik natuurlijk vooraf ook kunnen krijgen ongeacht wat er stuk is. Dan had de monteur, die toch al een bijzonder druk schema had, niet hoeven komen. Ik heb hier een heel naar gevoel aan over gehouden en belemmerd mij zeker om een volgende aankoop bij jullie te doen.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Weet niet precies hoe lang maar probeer daar waar mogelijk huishoudelijke apparaten lokaal te kopen

Ad Verduin

Vele jaren

C. van Laarhoven

Prettig om zaken mee te doen.

7jasr

M van Herk

Aandacht voor problemen klant

1/2 jaar

Piet Louwers

Kennis en vakmanschap geeft vertrouwen

Ca 15 jaar