Autoservice Caro

Super service en aardige personeel.Jullie zijn top.

1 jaar of zo

Van de Camp

Vriendelijk personeel, altijd bereid om mee te denken.

2003

Schoonenberg PJ

Goede service, deskundig!

Meer als 10 jaar.

E. Pisters

Altijd goed advies, prettige medewerkers, goede service , super technische dienst

Ongeveer 25 jaar

D.

Vriendelijke medewerkers, mooi assortiment met een goede en correcte service. Ook oplossingsgericht mocht het nodig zijn, denken prima met je mee. Zo ga je graag terug naar deze winkel en zo wordt... Vriendelijke medewerkers, mooi assortiment met een goede en correcte service. Ook oplossingsgericht mocht het nodig zijn, denken prima met je mee. Zo ga je graag terug naar deze winkel en zo wordt je als klant graag behandeld!

1 maand

Monique Dekkers

Prima advies gehad van Femke per telefoon. Zeer tevreden.

4 jaar

Ine

Altijd fijne service, wij zijn heel tevreden!

15 jaar

v riet

Prima goede service

20 jaar

Stoffelen

Een dikke pluim. Snelle service toen bleek dat onze nieuwe diepvries niet goed functioneerde.

?

Orin van Lent

Professioneel, snelle order afhandeling. In ons geval was er tijdens installatie van een van de apparaten een calamiteit door onbekende oorzaak. Deze is zeer goed opgepakt en opgelost. Complimenten... Professioneel, snelle order afhandeling. In ons geval was er tijdens installatie van een van de apparaten een calamiteit door onbekende oorzaak. Deze is zeer goed opgepakt en opgelost. Complimenten daarvoor. Heldere instructie van de monteur t.a.v. de bediening van de apparten ontvangen. Als zeer kundig en professioneel ervaren. Bij eventueel aanvullende apparaten die in ons huis vervangen zullen moeten worden zullen we van de Weijer zeker weer consulteren.

Nieuwe klant