Leenen

Goede service en duidelijke uitleg na installatie

nu

Joep

Nieuwe koelkast nodig, want na 11 jaar hield de mijne ermee op. Zelfs volledig telefonisch prima geholpen en ook het meedenken en het advies waren goed. Wat later, omdat een eerdere klus die dag... Nieuwe koelkast nodig, want na 11 jaar hield de mijne ermee op. Zelfs volledig telefonisch prima geholpen en ook het meedenken en het advies waren goed. Wat later, omdat een eerdere klus die dag uitliep is mijn inbouw koelkast van liebherr perfect geplaatst, aangesloten en zelfs de lades en de kast opnieuw gesteld zodat alles netjes recht zou zijn. Ik volledig rolstoel afhankelijk hoefde niets te doen, mijn vragen zijn perfect beantwoord ik heb met mobiele pin betaald en ben na een week zonder koelkast super blij met het eerlijke, vakkundige en goede handelen van iedereen die me geholpen heeft. Kortom een echte aanrader. Zeer goede service

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Weet niet precies maar lang

W. Buitenhuis

Klantvriendelijk, gastvrij, deskundig en hier voel je nog dat je als klant gewaardeerd wordt. En dit geld ook voor het personeel wat de goederen thuis brengt en tijdens het installeren mee denkt en... Klantvriendelijk, gastvrij, deskundig en hier voel je nog dat je als klant gewaardeerd wordt. En dit geld ook voor het personeel wat de goederen thuis brengt en tijdens het installeren mee denkt en voor de oplossing(en) zorgt.

maart 2011

J.C.M. Vonk

Zeer tevreden over de wijze waarop de reparatie is uitgevoerd door de servicemedewerker. Bovendien denkt de servicemedewerker mee naar oplossingen.

Sinds enkele weken

M.van der Mark

Heb dit als tevreden ervaren

Nieuwe klant

AW

Altijd vriendelijk personeel. Personeel heeft kennis van zaken.
Altijd vriendelijk personeel. Personeel heeft kennis van zaken.
Heb je een item dat thuis bezorgd of gerepareerd wordt zorgen ze ervoor dat altijd dezelfde monteur langskomt. Die weet wat jij wil en in huis hebt en jij weet wie er komt.
Kortom TOPBEDRIJF!!!

al jaren

Sonia Strydom

Goede advies

JHHC van der Weijden

Goede technische uitleg.
nog geen ervaring met service

vanaf 26 Juli 2014

Rutter

Goede service. Nette aflevering

vele jaren

Bell

Direkt gereageerd op een storing van mijn machine en verholpen

Nieuw