van geffen

Perfect tevreden

eerste keer

Ben Hasselman

Vakkennis, eerlijkheid en realisme.
Vakkennis, eerlijkheid en realisme.
Toen ik onlangs opbelde om info in te winnen over een nieuwe wasmachine wisten ze me met goede argumenten te overtuigen dat hun advies beter was dan de wasmachines die ikzelf voor ogen had. En toen ze op internet zagen dat al hun concurrenten deze wasmachine veel lager geprijsd hadden heb ik een zeer goede offerte gehad. Ook levering en installatie is professioneel uitgevoerd.
Tenslotte, betreffende de vermeende oxidatie op een pijpje (van een koel/vriescombinatie) waar koelmiddel doorheen stroomt kreeg ik van een een van de medewerkers te horen dat dit geen oxidatie is maar een soldeerplek en dat daar dan ook geen zwarte lak zit. Dit werd ondersteund met een foto van een identiek model uit de winkel. Heldere uitleg !!!

1 jaar

Willem

Goede service op alle gebied.

8 jaar

Cuijlits

Ik heb een vrieskast gekocht, daarbij heb ik een goede uitleg gekregen. In de winkel werd ik vriendelijk ontvangen en bij de bezorging, door 2 vriendelijke jonge mannen, is ook alles goed verlopen

6 maanden

Brankaert A

Goede uitleg, er werd alle tijd genomen.Snelle en correcte bezorging.

1e keer

H. van Boxtel

Alles klopt. Voorlichting, installatie en service daarna. Voor mij krijgen jullie 6 sterren?

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Sinds kort, maar blijf jullie wel trouw. Super bedrijf

W Michielse

Goede uitleg goed oor voor wat klant wil

5 jaar

F. Smeets

Keurige service bij installeren en duidelijke uitleg, waarbij Coronaregels goed in acht worden genomen.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Vorig jaar filters gekocht.
Nu deze aankoop van de Bosch wasmachine.

Henk Lammers

Snelle en kundige service door zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Ca 5 jaar

Heesakkers

Gaan zorgvuldig met de melding om.

?