Rini Verbaandert

Goede service, en deskundige medewerkers. Soms wel wat lange wachttijd bij reparatie.

Geen idee, maar zeker 35 jaar

Nelly Raijmakers

Zeer goed advies vriendelijke verkoper

10jr

van Buren

Prima advies in de winkel, met rust en goede uitleg. Keurige medewerker die de wasmachine bij ons heeft aangesloten. Afspraken volledig nagekomen. Alle medewerkers verdienen een compliment.

?

SunCare Veldhoven

Snelle service

Ongeveer 6 jaar

Lia van Woerkum Cornelissen

Ik ben altijd goed en deskundig geholpen. Ook zijn de verkopers die ik gehad heb vriendelijk (kost ook niks).
Als ik iets nodig heb huishoudelijk grote of kleine apparaten, dan ga ik eerst naar uw winkel.

Ik denk een jaar of 5

Frank de Bie

Wasmachine stuk, snel monteur er bij. Helaas reparatie te duur. Op naar de winkel. Vriendelijke dame heeft ons geholpen, luisterde goed naar onze wensen en dacht budgetvriendelijk mee. Nieuwe... Wasmachine stuk, snel monteur er bij. Helaas reparatie te duur. Op naar de winkel. Vriendelijke dame heeft ons geholpen, luisterde goed naar onze wensen en dacht budgetvriendelijk mee. Nieuwe wasmachine geleverd door 2 hele nette en vriendelijke bezorgers die zorgvuldig te werk gingen. Na een opmerking dat het jammer was dat nu de wasmachine bij concurrent in de aanbieding was. Gelijk gebeld met de zaak en toch nog prijs van de wasmachine aangepast. Ik ben supertevreden met deze zaak en beveel hem zeker aan.

1 maand

Markgraaff

Klantvriendelijk met goede uitleg.

Ongeveer 5 jaar

Lunter