Mevr. F. Fritsma

Ondanks de corona maatregelen is zowel de ontvangst en begeleiding in de winkel als de bezorging en aansluiting van de apparaten (koelkast en wasmachine) heel goed verlopen. Het zal niet meevallen... Ondanks de corona maatregelen is zowel de ontvangst en begeleiding in de winkel als de bezorging en aansluiting van de apparaten (koelkast en wasmachine) heel goed verlopen. Het zal niet meevallen voor ondernemers om hierop te anticiperen. Complimenten!

Dit was de 1e keer, heel goed bevallen, via vriend

Nadine Smits

Service en klant gericht

10 jaar

R. Ploegmakers

Gewoon goed

ca 4 jaar

Frank de Bie

Nadat onze wasmachine stuk was en reparatie te duur zou worden zijn we naar de winkel gegaan. Allervriendelijkst benaderd door de verkoopster en goede uitleg gekregen. Na een weekje werd onze nieuwe... Nadat onze wasmachine stuk was en reparatie te duur zou worden zijn we naar de winkel gegaan. Allervriendelijkst benaderd door de verkoopster en goede uitleg gekregen. Na een weekje werd onze nieuwe wasmachine geleverd door 2 ontzettend leuke bezorgers. Toen ik de opmerking maakte dat bij de concurrent deze wasmachine nu in de aanbieding was heeft een bezorger direct de winkel gebeld. Hierna werd alsnog een aantrekkelijke korting gegeven. Echt een superzaak waar ik veel vertrouwen in heb gekregen. Daarom zeker aan te bevelen.

1 week

Haeren voorheen Café de Leeuw

Weten waar ze over praten kunde en vakmanschap

Vanuit de familie en zaak ruim 30 jaar

Stan Theunissen

Snel en goed gedaan!

Sinds nu

Spoormans

Vriendelijk en eerlijk advies.

02052020

de Bie

Prettige ontvangst

o

Van den Heuvel

Goed en deskundig. Prettige mensen.

10 jaar

Louis