Mosterman

Goede service

een paar jaar

F. van der Vliet

Altijd even vriendelijk en attent personeel. Zeker de monteur legde alles keurig uit en gaaf vooraf aan wat de mogelijke kosten konden zijn. Ook werkte hij zeer zorgzaam en nauwkeurig

Al jaren

Suzanne

Goede snelle service

8 jaar

Wilma Cuppen-van de Kerkhof

Goede service

4 jaar

Anna Colnot

Prima bedrijf denken goed mee in oplossingen en hebben keurig mijn nieuwe warmtepomp droger geïnstalleerd, het lukte niet in 1x maar ze hebben heel goed meegedacht om tot de juiste oplossing te... Prima bedrijf denken goed mee in oplossingen en hebben keurig mijn nieuwe warmtepomp droger geïnstalleerd, het lukte niet in 1x maar ze hebben heel goed meegedacht om tot de juiste oplossing te komen, ze zijn zelfs terug naar de zaak gereden om een artikel op te halen wat ze niet in de bus hadden liggen om zodoende toch onze warmtepomp de oger netjes en veilig te kunnen afleveren! Top prima services (er staat een rood sterretje bij wat vond je van het advies in de winkel, maar daar ben ik helemaal niet geweest heb deze droger telefonisch besteld, heb ook niet in de webshop gekeken)

1 jaar

Reuter

Wederom goed geadviseerd en geholpen!

Jaren

Gerry van der Heijden

We hebben enkele reparaties laten doen, o.a. van de vaatwasser. De eerste keer lukte het niet, de tweede keer wel. De monteurs waren erg vriendelijk en behulpzaam.

ongeveer 8 jaar

Maas

Persoonlijk, goede service

10 jr

Henk

Advies, en goede service aan huis. Top.

7 jaar

Van de Vorst

Wij zijn heel erg blij met de service van de Weijer. Onze wasmachine ging kapot en dat is ivm mijn zieken vrouw niet heel erg handig. Er werd heel fijn met ons meegedacht. Nogmaals super bedankt!... Wij zijn heel erg blij met de service van de Weijer. Onze wasmachine ging kapot en dat is ivm mijn zieken vrouw niet heel erg handig. Er werd heel fijn met ons meegedacht. Nogmaals super bedankt! Dit kan ik niet vaak genoeg zeggen.

2 jaar ongeveer