Goed en snel geholpen in deze rare tijden

Ondanks de coronaviris voortreffelijk geholpen

Prima advies,alleen degene die het afgeleverd heeft maakt zich er gemakkelijk van af ,hij zei dat hij goed stond,,dus hij stond niet goed recht we hebben de diepvries zelf moeten stabiliseren,hij... Prima advies,alleen degene die het afgeleverd heeft maakt zich er gemakkelijk van af ,hij zei dat hij goed stond,,dus hij stond niet goed recht we hebben de diepvries zelf moeten stabiliseren,hij bleef maar aanslaan dat bleek er aan te liggen dat de deur niet goed dicht ging

Wagtmans

Goede informatie, neemt de tijd voor ons

MMJCA Stroeks-Leijten

We hadden een zeer deskundige mevrouw die ons advies heeft gegeven over aankoop van een stofzuiger

Hans van Lieshout

Voor de eerste keer hier wat gekocht en tot volle tevredenheid

Dijkstra

We zijn zeer goed voorgelicht vooraf aan de koop, en ook de installatie is vlot en deskundig gedaan. we zijn zeer tevreden

Gosen

Na telefonische uitleg goed geholpen in winkel. Nieuw vaatwaaser geplaatst, klein probleem met de deur, Wordt in overleg snel opgelost (ga ik van uit)

P.M.G.A. Smets

Ze zijn vriendelijk, denken met je mee en geven goed advies.

De Jong

Diverse produkten gekocht. Over langere periode. Al jaren service en voorlichting op hoog niveau. En zij hebben waardering voor vaste klanten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.