E B

Gedegen advies gekregen en keurig netjes thuis geïnstalleerd. Wat wil een mens nog meer?

Piet van Meijl

Goed advies, alles volgens afspraak.

Goede voorlichting, monteur op tijd en snel

Bij het afleveren van onze droger had er iets niet op de bon gestaan waardoor de monteurs het niet aan konden sluiten zoals wij wilden. Monteur belde naar de zaak en ze kwamen het meteen brengen,... Bij het afleveren van onze droger had er iets niet op de bon gestaan waardoor de monteurs het niet aan konden sluiten zoals wij wilden. Monteur belde naar de zaak en ze kwamen het meteen brengen, binnen 45 minuten alles gepiept!

Ronald

Prettige en goede voorlichting.

Christa van Donkelaar

Goed advies en Service

In eerste instantie een afspraak voor de reparatie van een 28 jaar oude Miele wasmachine. Kon de dag van te voren nog afgezegd worden en omgezet in de levering van een nieuwe automaat. Alles keurig... In eerste instantie een afspraak voor de reparatie van een 28 jaar oude Miele wasmachine. Kon de dag van te voren nog afgezegd worden en omgezet in de levering van een nieuwe automaat. Alles keurig geïnstalleerd en de boel netjes achter gelaten. Zeer tevreden.

Prettige ervaring om er te kopen. De plaatsing van de kookplaat ook prima en snel.

Aliasm

Alles prima geregeld. Goede uitleg. Jammer dat de monteur het onderdeel dat vervangen moest worden niet bij zich had