Cor van Schaijk

Denken met je mee, geven goed advies zíjn terzake kundig en zeer vriendelijk.

We zijn prima geholpen

privé

Ze staan voor kwaliteit, leveren kwaliteit en hebben er nog verstand van ook.

Goed advies gekregen over de aankoop van een kookplaat en wasdroger

Jerryimmers.nl

Altijd snelle prima nette levering. Zeer goede aftersales. En service.

Je wordt heel goed geïnformeerd en laten je verschillende mogelijkheden zien

Nadat mijn diepvries niet naar behoren functioneerde werd dit netjes opgelost

In de loop der jaren al diverse aankopen gedaan via deze zaak. Zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan altijd. Advies op basis van behoefte. Niet het onderste uit de kan willen halen.... In de loop der jaren al diverse aankopen gedaan via deze zaak. Zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan altijd. Advies op basis van behoefte. Niet het onderste uit de kan willen halen. Aflevering en monteurs altijd keurig netjes en behulpzaam.

Alexander Brok

Ervaren team, veel kennis van actuele producten, snelle service. Je betaald misschien ietsje meer dan bv bij reguliere webwinkels... maar wij kiezen dan toch liever voor de service en garantie van... Ervaren team, veel kennis van actuele producten, snelle service. Je betaald misschien ietsje meer dan bv bij reguliere webwinkels... maar wij kiezen dan toch liever voor de service en garantie van de Witgoed Specialist.

Jos van BUREN

Gewoon perfect gegaan , goed advies over welk apparaat te kopen , in overleg een plaatsingsafspraak gemaakt ( kon na anderhalve week , in de vakantie periode ! dus prima ) en keurig en zeer netjes... Gewoon perfect gegaan , goed advies over welk apparaat te kopen , in overleg een plaatsingsafspraak gemaakt ( kon na anderhalve week , in de vakantie periode ! dus prima ) en keurig en zeer netjes door de zoon van de eigenaar bij ons in de keuken geplaatst Al 2de apparaat en beide keuren ; Foutloos en toppie ! Ik ga nergens anders meer heen .
Ook keurige prijzen in vergelijk met internet ; ietsjes meer maar goed daarvoor koop je ook in een winkel met advies .