S. Huijbers

Hartelijke ontvangst , goede uitleg, snelle levering, bezorging keurig op tijd met belletje vooraf. Apparaat geïnstalleerd n nogmaals uitleg.
Ben een zeer tevreden klant en beveel dit...
Ben een zeer tevreden klant en beveel dit bedrijf bij iedereen aan

Tevreden klant

Goed tot zeer goed

Fijn bedrijf, vriendelijk personeel, denkt met je mee.👍🏻

Zie beoordeling, prettig contact, planning wordt gehaald.

Ilke Meijers

Een vaatwasser, een wasmachine en een koelvriescombinatie gekocht: grote aankopen dus. Voor de toekomstige grote aankopen zal ik zeker ook naar Van de Weijer gaan: goed advies, nemen de tijd... Een vaatwasser, een wasmachine en een koelvriescombinatie gekocht: grote aankopen dus. Voor de toekomstige grote aankopen zal ik zeker ook naar Van de Weijer gaan: goed advies, nemen de tijd hiervoor, zoeken dingen uit, zijn vriendelijk, goede prijs en service en het allerbelangrijkste is betrouwbaar!

Mario derks

Wij zijn zeer tevreden. Kopen al verschillende jaren met volle tevredenheid onze huishoudelijke apparaten bij van de weijer in Veldhoven. Mocht er een keertje iets niet goed zijn word dit meteen in... Wij zijn zeer tevreden. Kopen al verschillende jaren met volle tevredenheid onze huishoudelijke apparaten bij van de weijer in Veldhoven. Mocht er een keertje iets niet goed zijn word dit meteen in alle vriendelijkheid opgelost. Dat noemen wij een super service

Van den putte

Prima zaak goed advies. Nog een pers. Benadering

Service zoals het hoort!

Rijk

Vriendelijk personeel in de winkel, die niet opdringerig zijn, en de klant zelf laten kiezen. Bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Op (geduldige)aanwijzingen via telefoon vaatwasser zelf kunnen maken!