D. Ebbers

Snelle service, afspraak is afspraak en goed advies.

T. Verhoeven v. Zanten

Ik heb een hele goede ervaring met service en het personeel

Autobedrijf van Gestel

Goede service

Zeer tevreden over de reparatie die werd uitgevoerd.

Thea Verhoeven

Bij plaatsen van gekochte apparaat, bleek deze defect te zijn. Geen probleem, monteur is apparaat gaan omruilen en is na werktijd teruggekomen om het alsnog te komen plaatsen

Viveen

Wij hebben daar een goed en eerlijk advies gekregen , een fijne winkel zonder een hoop gebonk van achtergrond muziek zijn wij zeer tevreden en komen zeker in de toekomst terug.

Het is een fijne winkel met genoeg assortiment en fijne uitleg over de producten

J.van der Veeken

Goed advies, artikel was snel binnen. Vriendelijke mensen. Wij zijn zeer tevreden over deze winkel.

Gustav van Geloven

Zowel bij mijn eerste oriëntatiebezoek voor een nieuwe wasmachine als bij het tweede bezoek met mijn vrouw kregen wij een uitstekende, vriendelijke en kundige voorlichting over de mogelijke... Zowel bij mijn eerste oriëntatiebezoek voor een nieuwe wasmachine als bij het tweede bezoek met mijn vrouw kregen wij een uitstekende, vriendelijke en kundige voorlichting over de mogelijke alternatieven. Wij hebben al eerdere ervaringen met het familiebedrijf Van de Weijer en zijn steeds voortreffelijk geholpen. Niet alleen voor een grote aankoop maar ook voor een klein eenvoudig onderdeel van een witgoedprodukt van meer dan 25 jaar oud!
Er wordt alle tijd genomen door de medewerkers en je voelt gewoon dat je zeer welkom bent als klant.
De klantvriendelijkheid zit in de genen van alle medewerkers want ook bij de aflevering en installatie van onze nieuwe wasmachine namen de monteurs de tijd die nodig was ondanks het feit dat er nog een aantal klanten wachten op hun product en / of reparatie. Onze 33 jaar oude Philips wasmachine werd met alle respect behandeld, mocht ook na zo veel jaren trouwe dienst.
Voor ons was, is en blijft Witgoedspecialist een topbedrijf en dat niet alleen voor witgoed: Chapeau, ga zo door en blijf familiebedrijf.