Angelique Bakermans

De wasmachine, droger en de vaatwasser zijn heel netjes binnen gebracht en zorgvuldig geïnstalleerd. De oude machines goed losgekoppeld en meegenomen. De heren werkten heel goed samen en hebben... De wasmachine, droger en de vaatwasser zijn heel netjes binnen gebracht en zorgvuldig geïnstalleerd. De oude machines goed losgekoppeld en meegenomen. De heren werkten heel goed samen en hebben alles netjes achtergelaten. Compliment!

Karin Meulenbrugge

Denken goed mee en heel klantvriendelijk in de winkel geholpen en heel goed tegemoet gekomen

Marij Hoeks

Meteen was duidelijk dat er NIETS mankeerde aan het toestel....ons was niet verteld door de leverancier dat om de 15 beurten een reset-programma enige tijd in beslag zou nemen. Dat programma liep... Meteen was duidelijk dat er NIETS mankeerde aan het toestel....ons was niet verteld door de leverancier dat om de 15 beurten een reset-programma enige tijd in beslag zou nemen. Dat programma liep kennelijk en is door mij opgevat als een storing.
Daarna heeft de monteur toch nog een aantal dingen gedaan die o.i. Niet nodig waren, waardoor hij aan 3 kwartier werktijd kwam...jammer. Volgende keer beter...

Hans Vink

Goed advies en vlotte bezorging.

marcel van der steen

De informatievoorziening in de winkel was goed en voelde als eerlijk. Er is uiteindelijk een product aan mij verkocht waarvan ik het gevoel heb dat het het juiste is wat goed voor mij is.

Frank Nagelkerke

Goede service voor een redelijke prijs.

Jack Gemen

Geen opmerkingen