Monique De loos

Prima service
Vriendelijk personeel

Goedele Kortman

Jullie zijn zeer klantvriendelijk
en geven zeer duidelijk productinformatie

Petra Leenders

Een compliment voor de het personeel in de winkel .ik heb een goede uitleg gehad en als ik iets niet snapte dan legde ze het nog en keertje uit. Ook de bezorgers wil ik een compliment geven voor de... Een compliment voor de het personeel in de winkel .ik heb een goede uitleg gehad en als ik iets niet snapte dan legde ze het nog en keertje uit. Ook de bezorgers wil ik een compliment geven voor de fijne en goede service.

Kim

Hele fijne winkel waar ze je goed helpen. Wij hadden een hele oude keuken waar we nieuwe apparatuur in wilden laten zetten. Omdat alles zo oud was waren de maten en keuzes ook heel anders dan... Hele fijne winkel waar ze je goed helpen. Wij hadden een hele oude keuken waar we nieuwe apparatuur in wilden laten zetten. Omdat alles zo oud was waren de maten en keuzes ook heel anders dan normaal. Gelukkig is van de weijer komen inmeten en hebben ze alles gemaakt zoals we graag wilden. Heel tevreden en ik zou iedereen aanraden om hier naar toe te gaan!

frans mooren

Zeer professionele organisatie en terzake kundig personeel

walter roozen

Ongeveer een week geleden heb ik ook al mijn beoordeling gegeven.Deze nieuwe benadering is storend overdadig. Beoordeling is verder positief.