karin Dillen

Goede service en klantvriendelijk. Daarnaast ruime keuze.

Doreen Hendriks

Krijgt goede uitleg en je wordt netjes geholpen

J van der Lee

Fijne winkel wordt er goed geholpen

Willem F. van Breukelen

Installatie-technikus kon alleen volgens de brochure de afzuiger aanbrengen. Pasmaken in de bestaande keuken lukte niet erg.
Afgesproken is met Femke, dat vrijdag 5-01-2018 een andere monteur...
Afgesproken is met Femke, dat vrijdag 5-01-2018 een andere monteur komt om een en ander op te lossen.

John Heijmans

Goed, snel en vriendelijk. Top service van winkel tot bezorging.

Goedele Kortman

Wij komen graag in de zaak in Veldhoven,worden altijd heel prettig geholpen.Wij wensen jullie een goed en succesvol 2018

jeanne van de kerkhoff

Snelle correcte service, vlotte monteurs die netjes werken!

Jammer dat de gekregen info niet strookte met de werkelijkheid

Robert Warbroek

Toen we jullie factuur voor een reparatie aan onze koffiezetmachine per e-mail ontvingen constateerden we tot onze verrassing dat blijkbaar ? 30,25 aan voorrijkosten in rekening waren gebracht,... Toen we jullie factuur voor een reparatie aan onze koffiezetmachine per e-mail ontvingen constateerden we tot onze verrassing dat blijkbaar ? 30,25 aan voorrijkosten in rekening waren gebracht, terwijl we vlakbij jullie winkel in dezelfde straat wonen, maar wellicht staat die kostenpost ergens anders voor dan wij denken?
Verder waren we bijzonder tevreden over de wijze waarop jullie de reparatie hebben verzorgd.