W meurs

Frank Wouters

Gewoon goed

Minimaal 15 jaar

Leo Beelen

Supersnelle service en de volgende dag reeds nieuwe inductiekookplaat geinstalleerd

Jaar of 5

H.J. Nortier

Klantgericht

7 jaar

Paulstijns

Kon niet beter

1ste keer.

Fam L. de Folter.

Zeer tevreden zowel over de bediening als aandacht in de winkel.
Zeer tevreden zowel over de bediening als aandacht in de winkel.
Verder, de bezorging, het aansluiten en de daarbij horende installatie werkzaamheden te zien. Zeer professioneel uitgevoerd. Het was voor ons een genot om de samenwerking te zien van de monteurs.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Sinds kort, eerder goede ervaring gehad bij van Van de Weijer in Geldrop.

S.Habraken

Super goede service. Kookplaat was kapot. Zat al in het huis dus wist niet waar hij gekocht was. Ze zijn ondanks drukte toch voor kerst nog komen kijken. Plaat was oud en de dure onderdelen niet... Super goede service. Kookplaat was kapot. Zat al in het huis dus wist niet waar hij gekocht was. Ze zijn ondanks drukte toch voor kerst nog komen kijken. Plaat was oud en de dure onderdelen niet meer waard. Voor kerst zat er nieuwe kookplaat in, zodat ik kon koken met kerst. Superfijn en alles goed geregeld!! Heel blij!

1 jaar ongeveer

Joop

Ik vond dat de persoon in kwestie, die ons deed besluiten om de aanschaf te doen, ons goed heeft geholpen en de tijd nam om het een en ander uit te leggen over meerdere producten in uw zaak

Vanaf de aanschaf

Rianda

Super service, super personeel

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Geen idee, al een paar jaar

Zengers

Super service