Mervyn Dreesen

Zo’n geweldige service heb ik nog niet eerder meegemaakt. Vanaf de eerste stap in de winkel tot aan de levering en montage is het allemaal super netjes gegaan. Ik ben goed en vriendelijk voorgelicht... Zo’n geweldige service heb ik nog niet eerder meegemaakt. Vanaf de eerste stap in de winkel tot aan de levering en montage is het allemaal super netjes gegaan. Ik ben goed en vriendelijk voorgelicht over de producten zonder ooit het idee te hebben gehad dat me iets werd opgedrongen. Er werd door mw Marieke Vlemmix goed geluisterd naar m’n wensen en ook echt tijd voor je genomen. Ik voelde me heel erg welkom .Ook de informatie van leveringsdatum en betaling verliep heel overzichtelijk.
Levering en montage ging ook super. Hele vriendelijke, beleefde fijne vaklui die je vanaf het begin al het gevoel gaven dat alles goed zou worden afgehandeld. Geen haastwerk, gewoon goed deskundig werk afleveren was hun motto. Geweldig, dat zie je tegenwoordig niet vaak meer.
Vanaf nu koop ik al m’n apparaten bij hen. Zeker weten! Bedankt nogmaals team Van de Weijer!

Pas de eerste keer

4 jaar

L.Coolen

Alleen maar positief

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

al jaren, weet niet hoelang al.

Hans Sprengers

Prima bedrijf!!!

20 jaar?

Cor van Schaijk

Zeer klantvriendelijk

4 jaar

Van anrooy

Vriendelijk en vakbekwame mensen met het oog voor de mens

Frank

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Afspraak maken voor het plaatsen van keukenapparaten is zo gebeurt. Zijn optijd en netjes ingebouwd inclusief uitleg van het apparaat

2 jaar

Nico Rienstra

Alles goed verzorgd en uitgevoerd

dit was de eerste keer

I.v.d. Heijden