pater vof

ZEER VRIENDELIJK EN VAKKUNDIG GEHOLPEN. Hier word je als klant behandeld en niet als nummer.

Schildersbedrijf A. Willemsen

Zeer tevreden! Kundig personeel en altijd een super service,

Ellie de bruin

We kwamen hier voor het eerst. Uitstekend geholpen, er werd geluisterd naar wat wij belangrijk vinden.
De man die de wasmachine kwam brengen heeft de wasmachine keurig stabiel geplaatst, hielp mee met de droger er weer op zetten en gaf uitleg over de wasmachine. Geweldig.
Wij hopen zeker nog eens terug te komen als we iets nodig hebben.

E.A. Klei

Al vele jaren klant bij deze zaak.
Onder de indruk elke keer van de uiterst vriendelijke en kundige manier van informatie over de producten in de winkel.

Al vele jaren klant bij deze zaak.
Als het niet in het assortiment in de winkel is, doen ze alles om te vinden wat we willen.
Service is ook een topper.
Snel en kundig, vaak kosteloos.

Snelle reparatie en ze hebben er echt verstand van de monteurs !,!

De Bruin

Goede service, kon de droogtrommel niet brengen dus dan wordt netjes gehaald en terug gebracht en maar 2 dgn zonder gezeten 👍👍
Toppie blij met jullie.

Vriendelijk, goede info en goede kennis

A van van Rinsum

Wij werden uitstekend geholpen en zullen dit zeker aanbevelen bij bekenden.

Henk Pol

Wij kiezen bij voorbaat al voor Van Heerdt uit Lunteren als we elektrische apparaten of witgoed nodig hebben. Ook de reparatieservice is uitstekend. Dus: voor ons geen ander.