Bert van Hal

Supervriendelijk, deskundig personeel. De service gaat veel verder dan wat je zou mogen verwachten.

W.Blom

Wij hebben in 2016 een diepvrieskist online besteld via de witgoedspecialist . Deze werd door van Heerdt geleverd . Bij het uitpakken bleek de inhoud zeer tegen te vallen ivm met de dikkere wanden.... Wij hebben in 2016 een diepvrieskist online besteld via de witgoedspecialist . Deze werd door van Heerdt geleverd . Bij het uitpakken bleek de inhoud zeer tegen te vallen ivm met de dikkere wanden. (dit was ons eigen schuld want dat hadden wij kunnen bekijken) Na overleg met van Heerdt zonder problemen een grotere kunnen krijgen tegen met bijbetaling en inlevering van de bestelde. Dit vonden wij super service. Nu we een 2e vrieskist nodig hebben was er maar 1 optie namelijk deze weer bij van Heerdt bestellen . In de winkel geweest , netjes en correct geholpen en netjes thuis afgeleverd. Super bedrijf.

Plug

Eerste ervaring is positief. Aardige en vakkundige monteur.
2e servicebeZoek vervangen onderdeel duurde lang. Laat even horen dat het dan wat langer duurt.

Efluit metselwerken bv

Super goed en betrouwbaar

van Geenhoven

Goed advies en antwoord op onze vragen.

Van Wijk

Klantvriendelijk bedrijf met medewerkers die eerlijk advies geven. Pure hostmanship.

Piet

Netjes en vlot geïnstalleerd