M. Brouwers

Service-gericht, snel een afspraak geregeld en op korte termijn. Vriendelijke en klantgerichte monteur.
Assortiment was voor mijn vraag niet van toepassing, zal vast wel in orde zijn.

Niels

We hadden een storing met onze wasmachine. Zondag een bericht gestuurd via de site, Maandagochtend werd ik gelijk teruggebeld en diezelfde middag was de monteur er. Vriendelijk en vakkundig... We hadden een storing met onze wasmachine. Zondag een bericht gestuurd via de site, Maandagochtend werd ik gelijk teruggebeld en diezelfde middag was de monteur er. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Top service!

Bjørn

Snelle afspraak, mooi op tijd, vriendelijk, bekwaam, alles keurig achtergelaten, duidelijke communicatie, niet duur.

Thirza ter Braake

Snel een afspraak kunnen inplannen en snelle levering van nieuw product.

C.Soepenberg

Snelle service en goed advies. Vaatwasser moest vervangen worden. Helaas in de praktijk maar keuze uit 2 vaatwassers, maar wel tevreden met de gekozen vaatwasser. En 2 dagen later was hij ook al... Snelle service en goed advies. Vaatwasser moest vervangen worden. Helaas in de praktijk maar keuze uit 2 vaatwassers, maar wel tevreden met de gekozen vaatwasser. En 2 dagen later was hij ook al geinstalleerd.

Richard littink

Goed bedrijf direct geholpen. En goede service kom hier al jarenlang.

G.L

Afspraak snel geregeld en goed advies gekregen

Luttikhuis

Prima,volgens afspraak is onze wasmachine gemaakt.

Postma

Wat zal ik zeggen, we zijn er blij mee