P.A.Weterings

Wij hebben een goede uitleg gekregen van de wasmachine en vaatwasser die wij bij Van Rooij hebben gekocht.
De machines zijn keurig en gebruiksklaar afgeleverd met een goede uitleg van de medewerker van Van Rooij.

corrie ros

Het hele traject van koop tot en met plaatsing van, in mijn geval, de inductiekookplaat, verliep uiterst soepel en zorgvuldig

Nicole

Vriendelijke service in de winkel. Behulpzaam tijdens het bestelproces. Prettige monteur en onwijs blij met onze Quooker.

Joop van Hasselt

Goed advies en snelle levering van een vaatwasmachine

Brouwers

Snelle levering van een nieuwe koel-vriescombinatie. Professionele plaatsing en duidelijke uitleg door Henk. Zeer tevreden.

Kuijpers

Zeer vakkundig werk bij het leveren van een vriezer en het plaatsen ervan.

Fons Maas

Duidelijke voorlichting, vriendelijke monteurs en alles volgens afspraak bezorgd en gehaald.

Van Rooy witgoed

Volgens afspraak en goed/netjes geplaatst.

Henk

Goede duidelijke uitleg ontvangen bij verkoop. Snelle plaatsing ( altijd fijn wanneer er een apparaat kapot is ) door correcte en vriendelijke monteur ( met opnieuw een duidelijke uitleg ). Onze... Goede duidelijke uitleg ontvangen bij verkoop. Snelle plaatsing ( altijd fijn wanneer er een apparaat kapot is ) door correcte en vriendelijke monteur ( met opnieuw een duidelijke uitleg ). Onze eerste ervaring met Van Rooij maar zeker niet de laatste.

Den Hartog

Snelle service, goed advies en snell levering. Zeer tevreden!