Rob

Prima geholpen. Er zat glas in de pomp en dat is verwijderd. Dat kostte niet veel tijd. Maandags gebeld, donderdagmiddag kwam men lang. Vriendelijke monteur.

JoopBo

Een perfect bedrijf en bij mij staan ze aan de top

j roovers

Alles prima gelopen doordat plaatsing veel langer duurde en veel moeilijker dan gedacht kleine bijbetaling voor extra arbeid gerekend dat is prima alleen had ik graag van tevoren dat willen weten... Alles prima gelopen doordat plaatsing veel langer duurde en veel moeilijker dan gedacht kleine bijbetaling voor extra arbeid gerekend dat is prima alleen had ik graag van tevoren dat willen weten dat als alles tegen zit er iets extra,s voor gerekend moest worden. ben tot slot heel erg tevreden

Miertje

Zeer fijn en behulpzaam bedrijf met goede service! Zeker een aanrader.

Danielle Samson

Goed advies, meegedacht qua budget en nu helemaal blij met mijn 2de hands Miele. Volgende dag al bezorgd, aangesloten en oude meegenomen. Ook erg vriendelijke monteur. Topbedrijf.

Machielsen

Niet alleen het leveren van een nieuwe droger goed advies en keurige installatie. Maar ook het maken de gaskookplaat helemaal toppie . Werkt weer als nieuw. Voor alle twee onze dank daarvoor.

Jan van Beek

Vooral in noodsituaties is SERVICE van groot belang.
Ondanks de uitval van een v/d monteurs en een enorme drukte werd de bestelde vrieskast toch binnen 1 dag geleverd: chapeau!

Verheijen

Helaas kan ik alleen maar 10-en geven, maar eigenlijk wil ik nog een HOGER eindoordeel geven. Wat een fantastische service!!!

Babs Klink-de Koning

Prettig contact. Snel antwoord op vragen.
Heel vriendelijke en kundige monteurs.
Neemt rustig de tijd voor advies en informatie.

Privé

Professionele hulp en reparatie. Vriendelijk en echt Bredaas. Prima monteur.