Nipshagen

Na problemen met temperatuur koel/vrieskast snelle interventie en uiteindelijk oplossing

Molenaars

Service is prima. Goede uitleg gehad bij aankoop nieuwe wasmachine. Levering is ook uitstekend verlopen.

BBorrie1000

Snelle reactie, snelle afspraak. Houden zich aan de afspraken, euvel verholpen. Voor een nu ieuwe pomp en 2 hele korte bezoekjes 164 euro. Ben bang dat dit een normale prijs is ook bij anderen

Miranda

Rond 17:00 uur gebeld en de volgende dag om 07:15 uur al ter plaatse. 2 knoppen van fornuis werkte niet meer en die wilde ik laten vervangen. De monteur belde later terug om te vertellen dat het... Rond 17:00 uur gebeld en de volgende dag om 07:15 uur al ter plaatse. 2 knoppen van fornuis werkte niet meer en die wilde ik laten vervangen. De monteur belde later terug om te vertellen dat het €220 ging kosten en dat ze het zelf ook erg duur vonden. Erg netjes om dit vooraf te bespreken!
Ps: ik ben niet bekend met hun assortiment

Damsma

Goed advies en snelle service

De Graaf

Mijn wasmachine was kapot en nog dezelfde dag werd deze gemaakt! Dat vind ik top service......

Ad van Hoof

Top bedrijf en top personeel

Café de Markhoek

Vlot en vriendelijk

Ketelslegers

Vriendelijke monteurs, zeer hulpvaardig en netjes gewerkt

Atie Koenders

Hartelijk dank voor de snelle hulp en afhandeling nadat het order proces heel lang heeft geduurd