Fam. Roling

Fijne, duidelijke communicatie en goede adviezen. Snelle service voor reparaties!

A. van Tilborg

Geweldige service, zéér tevreden!

Geen bedrijf

Prima service, gericht op persoonlijke omstandigheden

Alexander Krimpenfort De Smaakspecialist

Ik had gevraagd om 1. kostenopgave voor reparatie. 2. kosten vervanging vaatwasser. Ik kreeg alleen prijs vervanging. Ja, de oude is 23 jaar oud inderdaad. Plaatsing volgde snel na akkoord. Graag... Ik had gevraagd om 1. kostenopgave voor reparatie. 2. kosten vervanging vaatwasser. Ik kreeg alleen prijs vervanging. Ja, de oude is 23 jaar oud inderdaad. Plaatsing volgde snel na akkoord. Graag volgende keer aangeven tussen welke dagdelen jullie kunnen komen. Nu kwam de monteur midden in onze lunchpauze 12.15-13.00 uur in de keuken waar iedereen loopt. Maar het is allemaal goed gekomen. De factuur verkeerde tenaamstelling maar is snel gecorrigeerd. Complimenten daarvoor.

Gerard Hartmans

De uitleg toen wij in de winkel kwamen voor de warmtepomp droger was duidelijk en het ontvangst was zeer vriendelijk. De levering van de machine is acuraat en snel opgepakt. Ook het installeren en... De uitleg toen wij in de winkel kwamen voor de warmtepomp droger was duidelijk en het ontvangst was zeer vriendelijk. De levering van de machine is acuraat en snel opgepakt. Ook het installeren en de vragen die ik had zijn zeer goed uitgelegd,.

H.J.M. Haarhuis

Al vele, vele jaren onze witgoedleverancier. Al die grote ketens zoveel goedkoper?? Welnee.

Lisette Lossez

Super klantvriendelijek en ook snel geleverd!

Wim Wagemakers

Snelle service en deskundig advies
advies en adequaat probleem verholpen.