T.C.B.van der Straaten

Heel goed

C.C. van Rooij - van Rooijen

Prettig en snel geholpen

Jeroen Van Harskamp

Prima op tijd en goed advies

Willemsen

Het ging in ons geval om een reparatiebeurt aan de vaatwasser. De monteur wist gelijk wat te doen en uiterst vriendelijk. Het euvel was snel verholpen. Dank voor de geweldige service. Joost Willemsen

Henk

Snelle en accurate service

CP

Snel en goed geholpen

Familie Dekkers

Ik ben teleurgesteld in de aflevering van onze nieuwe koelkast. Dit keer hadden we gekozen voor een Amerikaans model van Samsung wat bij ons niet via de winkeldeur naar boven kan dus ook nog... Ik ben teleurgesteld in de aflevering van onze nieuwe koelkast. Dit keer hadden we gekozen voor een Amerikaans model van Samsung wat bij ons niet via de winkeldeur naar boven kan dus ook nog Verhuisbedrijf Van Ravels ingeschakeld (topservice!!!). Echter "ons showmodel" werd afgeleverd zonder beschermfolie ook de lades/transparante bakjes aan de binnenzijde zaten "los" normaal gesproken zitten die met tape vastgeplakt e.d. nu vraag ik je.... de eigenaar van Van Rooij wist dat "het gevaarte" nog 1 etage omhoog moest!
Tuurlijk was ik blij dat Van Rooij binnen 2 dagen kon leveren dit was mijn "vereiste"(want dit weekend verjaardagsfeest) maar doe dan wel iets deugdelijks als bescherming om het te leveren apparaat (kost toch 1400 euro, is niet niks toch?) desnoods iets van de prijs af maar niks hoor met deze mijnheer valt niet te onderhandelen; ook legde hij de verantwoordelijkheid van eventuele schade door het vervoeren van onze nieuwe aanwinst bij Van Ravels, nu vraag ik je!!!##@@$$!!! Er werd zelfs door mijnheer Van Rooij gezegd dat hij mij een dienst bewees omdat hij ons het showmodel binnen 2 dagen kon afleveren, werkt het ook niet andersom dan? Meestal "krijg je" bij een showmodel toch wel iets van een zogenaamde "tegemoetkoming/korting" desnoods een flesje onderhoudsspray voor het Roestvrijstalengedeelte maar niets van dit alles!!!(wijzelf zijn ook ondernemers en de trotse eigenaar van een boek- en kantoorvakhandel en komen onze klanten ook regelmatig tegemoet bij bijv. een pietepeuterig vouwtje in een omslag van een nieuw boek!!)!! Ook verhuisbedrijf Van Ravels had dit nog niet eerder meegemaakt, gelukkig hadden zij wel "verpakkingstape en voldoende dekens" bij zich!! Kortom de volgende X toch maar "gewoon" bij BCC bestellen (die overigens ook nog 200 euro goedkoper was maar ja je wilt de middenstand een hart onder de riem dragen....) overigens heeft monteur Henk van Fa Van Rooij wel puik werk afgeleverd!!!

Caroline Scholten

Al jaren lang onze witgoed-steun en toeverlaat,

Maas

Monteur is geweest voor een reparatie en ik vind het vreemd dat we dan zelf de droger van de wasmachine moeten halen zonder dit van te voren kenbaar te maken. Heeft mijn man dat moeten doen terwijl... Monteur is geweest voor een reparatie en ik vind het vreemd dat we dan zelf de droger van de wasmachine moeten halen zonder dit van te voren kenbaar te maken. Heeft mijn man dat moeten doen terwijl hij een liesbreuk heeft. Beetje vreemd.

Kaastra de

Goede adviezen en meedenken met de klant.