Fam. Huijsmans

Super snelle service, vriendelijke verkoper, goede informatie.
En top service met de plaatsing. Hele fijne monteur!!

Blij

Fijne winkel, zeer deskundig en denken mee! Snelle levering en de monteur is een topper. Werkt zeer professioneel, aardige man.

vanrooij breda

Allesgingnaarwens

Michel van Helvoort

Prima, goed geholpen. Deze keer geen opmerking dat ik toe was aan een nieuwe afwasmachine

particulier

Goed advies. aardige mensen. prima service. mijn stofzuiger werd thuisbezorgd . dat vond ik ( alleenstaande vrouw zonder auto 74 jaar!!) heel attent. Ik hoefde er ook niet extra voor te betalen. Goed advies. aardige mensen. prima service. mijn stofzuiger werd thuisbezorgd . dat vond ik ( alleenstaande vrouw zonder auto 74 jaar!!) heel attent. Ik hoefde er ook niet extra voor te betalen.

H.J. de Koning

Familie. Groeneveld

Service is altijd correct en vooral snel.

Schutz

Alles klopt bij dit bedrijf. Heel goed advies in de winkel. Meneer nam alle tijd. De volgende dag is het apparaat al geplaatst door een zeer vakkundige monteur. Keurig netjes werk en zeer... Alles klopt bij dit bedrijf. Heel goed advies in de winkel. Meneer nam alle tijd. De volgende dag is het apparaat al geplaatst door een zeer vakkundige monteur. Keurig netjes werk en zeer professioneel iedereen

M de Bil

Goede service en vriendelijk personeel