Van Berckel

Zeer tevreden over jullie! Super service. Waar vindt je dat nog!!?

A.M.Willems-Kramer

Prettig en duidelijk

Mol

Deskundige plaatsing

Naomi Bogert

Geen aanrader! Afgelopen vrijdag zou er bij mij thuis een nieuwe vaatwasser worden geplaatst. 'Ergens in de ochtend.' Nu vind ik het al niet meer van deze tijd om een heel dagdeel thuis te moeten... Geen aanrader! Afgelopen vrijdag zou er bij mij thuis een nieuwe vaatwasser worden geplaatst. 'Ergens in de ochtend.' Nu vind ik het al niet meer van deze tijd om een heel dagdeel thuis te moeten wachten op een monteur maar prima. Vervolgens belde ik om half 11 of ze mij enige indicatie konden geven van hoelaat ze zouden komen, ik heb namelijk ook gewoon een baan waar ik rekening mee moet houden en heb notabene ook nog een afspraak afgezegd. Op enige empathie hoefde ik niet te rekenen, mevrouw kon namelijk absoluut niet inzien waar de monteur zich op dit moment zou bevinden. Oke prima, vervolgens om half 1 (2 uur later) was er nog steeds niemand langsgeweest. Ik heb nogmaals gebeld en OPEENS was het wel mogelijk om de route van de monteur te bekijken. Na wat heen en weer gebel kwam het erop neer dat ze mij waren vergeten op te nemen in de planning en kwam er dus helemaal NIEMAND langs die dag. Een foutje kan gebeuren, maar de toon waarop de mevrouw al sprak de eerste keer dat ik vroeg of ze mij kon vertellen waar ik aan toe was.... Hele slecht service! En blijkbaar kon ze weldegelijk de planning inzien van de monteur, maar wilde ze dat gewoon niet. Dit had mij veel tijd en moeite kunnen besparen. Mocht je deze partij in overweging nemen, ik raad het je niet aan.

tevreden klant

Persoonlijke service, vertrouwen, super snelle levering

T. Rosbak

Was prettig , behulpzaam en klantvriendelijk

G van Kempen

Zeer persoonlijke , deskundige en prettige ervaring met goede nazorg en service

Den engelsman

Al veel app. Gekocht ,altijd hele goeie service

Stoop

Komt naar wat beloofd is