C. van der Does

Snelle levering en goede garantie

Frits Haverman

Alles goed verlopen; snelle service!

Verwijmeren

Snelle service, bekwame en vriendelijke vakmensen.

Faes

Een monteur kwam voor reparatie van onze wasmachine. Deed prima zijn werk, was vriendelijk en snel klaar. Enige nadeel was dat hij de te vervangen onderdelen handmatig op de bon moest schrijven en... Een monteur kwam voor reparatie van onze wasmachine. Deed prima zijn werk, was vriendelijk en snel klaar. Enige nadeel was dat hij de te vervangen onderdelen handmatig op de bon moest schrijven en het daardoor een rommeltje werd.

Friese

Zeer vlotte service

Een kleine minpunt niet goed gecommuniceerd over plaatsing en betaling bij aflevering geen pinapparaat bij aflevering en plaatsing wasdroger op wasmachine zodat er nogal wat tijd verloren ging omdat... Een kleine minpunt niet goed gecommuniceerd over plaatsing en betaling bij aflevering geen pinapparaat bij aflevering en plaatsing wasdroger op wasmachine zodat er nogal wat tijd verloren ging omdat er 2 man bij moest zijn,die alsnog opgehaald moest worden

A.M. Sauer

Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam ok met het zoeken naar de juiste koelkast. Dank U!

mevrouw. Van den Berg

Was alleen voor een reparatie en die is goed uitgevoerd.

Felius

Inmiddels een vertrouwd adres
Wij komen daar terug

jan de bie

Mooi bedrijf,vriendelijk,vakkundig. bijna alle apparaten hier komen van de rooij ...!