Kees Lens

Uitstekende en snelle service

M. Timmermans

Goed advies en perfect en heel secuur geïnstalleerd!

Rien Kop

Onze 26 jarige Asko wasmachine deed het niet meer, we belden van Rooij en nog dezelfde dag stond er een monteur voor de deur.
De machine was het niet meer waard om te repareren. Zelfde dag een...
De machine was het niet meer waard om te repareren. Zelfde dag een nieuwe Asko wasmachine gekocht bij van Rooij. Deze werd enkele dagen later geleverd. Met twee man werd de machine naar de tweede verdieping gebracht, aangesloten op de trekschakelaar en secuur waterpas gesteld. Nog een deskundige uitleg waarna ook de oude machine door de heren werd meegenomen. Echt ouderwetse service, dik tevreden. Dit was onze eerste ervaring met van Rooij. Ook voor een volgende keer kiezen we voortaan voor dit bedrijf.

Rien Kop

de Bekker

Prima service.Goede afspraken. Wij komen de volgende keer weer!!

Meinster

Lokaal en degelijk

Snel op gelost

Diny Griep

Prima service en een hele vriendelijke, attente jongeman die in z’n eentje de wasdroger van de oude machine heeft getild en er naderhand weer op gezet. Compliment!

Goede uitleg en service vorige wasmachine en droger ook daar gekocht

m. Jacobs

Snelle service

Anniek

Ik heb nog nooit zo’n slechte ervaring gehad. Als Miele service punt zou je kwaliteit verwachten. We moesten zonder van te voren aangeven een fors bedrag betalen voor service onderzoek. Toen ik daar... Ik heb nog nooit zo’n slechte ervaring gehad. Als Miele service punt zou je kwaliteit verwachten. We moesten zonder van te voren aangeven een fors bedrag betalen voor service onderzoek. Toen ik daar een opmerking over maakte werd de winkelmedewerker boos. Ik kreeg de volle laag van meneer. Ben overstuur en bang vertrokken.