Vermeulen

De nieuwe wasmachine werd netjes op de tweede verdieping geleverd en aangesloten.

B. Van Gurp

Snelle service!

ST

Redelijk. Niet bijzonder klantgericht.

A.Mulder-Lamme

Altijd goed! Ik koop er graag . Goede service!

Van den Berg

Uitstekend

Moos

Na een bezoek aan de winkel kon men snel komen kijken of alle apparaten pasten en geplaatst konden worden in de keuken. Er werd verteld dat dit kon.
1,5 week later kon dit al uitgevoerd worden,...
1,5 week later kon dit al uitgevoerd worden, super snel.
In 1 keukenkast zou de vaatwasser geplaatst worden en die had ik dus ook maar zelf zo ver als het ging uit elkaar gehaald.
Helaas bleek toen men deze wilde plaatsen dat de inbouw vaatwasser toch niet geplaatst kon worden omdat er een buis achter de kast liep die niet verplaatst kon worden. Henk, de monteur gaf aan dat dit vaker voorkomt bij huizen van deze leeftijd. Echt jammer dat dit bij de voorinspectie niet genoemd werd. Dan had ik de kast niet uit elkaar gehaald en had ik nu geen gat. Gelukkig dacht Henk goed mee en is er een kleinere vaatwasser in een andere kast geplaatst, die dezelfde middag nog gebracht is. Andere apparatuur ook netjes geplaatst, aangesloten en werking uitgelegd. Later nog naar de winkel gebeld over de foute inschatting. Werd naar mijn idee beetje afgedaan als jammer, dat kan gebeuren . Jammer, want over de rest tevreden.

marjo bennink

Werkelijk meedenkend, vriendelijk, geduldig personeel. Aflevering thuis ging een beetje haastig, waarschijnlijk was het die dag erg druk bij het uitrijden van de bestellingen.

J Wieringa

Goede service ook bij installatie

jan van dooren

Er word snel en netjes gewerkt,,maar daar hangt wel een prijskaartje aan...mancht ..€ 69 1 uurtje arbeid..€ 100..totaal € 169..