Van Hassel

Snelle en goede service

karin Verschuren

Snelle levering, beperkte keuze maar dat vinden wij juist een pluspunt, kiezen tussen goed, beter, best!. Nette monteur die zijn best doet om het zo netjes mogelijk te installeren!

Piet van Tienen

Deskundig advies in een aangename sfeer.

Paul Koevermans

Goede service, werd vriendelijk geholpen, telefonisch contact was prima, apparaat is o.k. Reeds geïnstalleerd en past goed en werkt prima.

W.B. Camoenie

Vriendelijk, deskundig en meedenkend adviserend. Ook in deze Corona tijd met behoud veiligheid voor een ieder, thuis afleveren en installeren, mét zelfs bij een eenvoudige koelkastje goede tips !

M. Tillie

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Snelle levering en plaatsing (van een droger op zolder).

Van Rooij

Goede service vanochtend gebeld en begin van de middag kwam er al een monteur langs ,helaas had hij een kort lontje ,dat was niet zo prettig,hij vertelde dat er niet te weinig en niet te veel in de... Goede service vanochtend gebeld en begin van de middag kwam er al een monteur langs ,helaas had hij een kort lontje ,dat was niet zo prettig,hij vertelde dat er niet te weinig en niet te veel in de machine mocht omdat hij dan niet goed centrifugeert ,die uitleg had ik graag bij mijn aankoop gehad ,dan had ik zeker een andere genomen .

w.b. Camoenie

Goede adviezen/meedenken. Geven vertrouwen.

Leslie Heijmans

Top service. Koelkast snel weer gerepareerd. Na het weggaan van de monteur kwamen we erachter als bijzaak dat het lampje niet vervangen moest worden maar niet goed aangesloten was. Monteur werd... Top service. Koelkast snel weer gerepareerd. Na het weggaan van de monteur kwamen we erachter als bijzaak dat het lampje niet vervangen moest worden maar niet goed aangesloten was. Monteur werd gebeld en kwam meteen terug om het alsnog te fixen. ??

Van Rooij Werkendam

In de morgen gebeld,in de middag in huis.