Roovers

Klantvriendelijk, vriendelijke monteur, snelle service

MMul

Op zondag in de coronatijd ging mijn wasmachine kapot. OP maandagochtend werd ik om 8.15 al gebeld en om kwart voor 9 was er een monteur (natuurlijk de RIVM maatregelen in acht genomen)... Op zondag in de coronatijd ging mijn wasmachine kapot. OP maandagochtend werd ik om 8.15 al gebeld en om kwart voor 9 was er een monteur (natuurlijk de RIVM maatregelen in acht genomen) Uiteindelijk stond mijn nieuwe wasmachine om 14.00 al te draaien. Ben echt superblij en dankbaar voor de snelle service.

Monique

Fijn bedrijf, bij storing snel ter plaatse en super snelle service en levering

André Klooster

Vriendelijk, prettig en deskundig geholpen. Kon dag er na al geleverd en geïnstalleerd worden, inclusief de RIVM richtlijnen. Deur van kastje wordt nog passend gemaakt. Geen absolute bodemprijzen... Vriendelijk, prettig en deskundig geholpen. Kon dag er na al geleverd en geïnstalleerd worden, inclusief de RIVM richtlijnen. Deur van kastje wordt nog passend gemaakt. Geen absolute bodemprijzen maar door algehele werkwijze zijn wij meer dan tevreden klanten.

Hendrickx

Al jaren trouwe klant

Deskundig advies
Prima afleverservice.

Wim de Groot

Had geen aankoop gedaan, maar had een probleem met wasmachine. Dit s'morgens doorgegeven, en s'middags alweer hersteld. Dus goede en snelle service.

J.Debets

Geweldige service 10.00 uur s morgens koel.vries combinatie gekocht 1,5 uur geplaatst.