Goeijers

Prima correcte en snelle service bij storing.

J.A.M. Laan

De reden van een lager cijfer bij assortiment is niet dat er niet genoeg staat, maar dat ik een duur apparaat geleverd krijg dat niet werkt, waarin instellingen zijn veranderd, dus eigenlijk niet... De reden van een lager cijfer bij assortiment is niet dat er niet genoeg staat, maar dat ik een duur apparaat geleverd krijg dat niet werkt, waarin instellingen zijn veranderd, dus eigenlijk niet echt nieuw is.

Praktijkschool De Zwaaikom

Goede service, snelle afhandeling

Praktijkschool De Zwaaikom

Gewoon goed

H. Vonk

De laatste jaren alle apparatuur voor mijn huis bij jullie aangeschaft

Snelle en vakkundige service.

Monique

Snelle service! Storing aan wasmachine zondag avond gemeld via website, maandagochtend om 8.00 uur al monteur op de stoep. Helaas moest onderdeel besteld worden maar dat was gelukkig dinsdag binnen,... Snelle service! Storing aan wasmachine zondag avond gemeld via website, maandagochtend om 8.00 uur al monteur op de stoep. Helaas moest onderdeel besteld worden maar dat was gelukkig dinsdag binnen, woensdagochtend geïnstalleerd en wasmachine weer helemaal in orde.

Was op zoek naar vertrouwd adres voor witgoed in Breda. Ben bekend met Witgoedspecialist in mijn plaats waar ik erg tevreden over ben. Gezocht naar Witgoedspecialist in Breda. Telefonisch wasdroger... Was op zoek naar vertrouwd adres voor witgoed in Breda. Ben bekend met Witgoedspecialist in mijn plaats waar ik erg tevreden over ben. Gezocht naar Witgoedspecialist in Breda. Telefonisch wasdroger besteld en deze is maandag daarop keurig afgeleverd volgens afspraak inclusief instructie. Goede services van mensen met kennis van zaken.

Hele goede en betrouwbare service

Corinne

Prima zaak! Goed geholpen en hele snelle service als er iets is.