Stephanie

Eerst een hele middag voor niets zitten wachten dus een nieuwe afspraak gepland voor de dag erna. De installateur maakte de teleurstelling van het wachten dubbel en dwars goed met zijn... Eerst een hele middag voor niets zitten wachten dus een nieuwe afspraak gepland voor de dag erna. De installateur maakte de teleurstelling van het wachten dubbel en dwars goed met zijn vakkundigheid. Hij was van 09.00 tot 12.30 bezig maar heeft zeer goed werk geleverd.

Bos

Prima service en vriendelijk personeel.

Pediqr Sabrine Zwijsen

Prima monteur, fijn gesprek, goed advies!! volgende keer zal ik jullie weer bellen!!

Tijd, aandacht en deskundigheid bij aankoop, vlotte levering en bijzonder prettig en vakkundig ingebouwd.

N. van de Lindeloof

Deskundig advies, vele merken leverbaar, fijne service, aardig en vriendelijk personeel, aanrader!!

Goed advies, snelle levering en goede service.

Felius

Correct en snelle levering

S. Komar

Al meer dan tien jaar ben ik klant bij de Witgoedspecialist. Ik kreeg in die jaren altijd deskundig, vriendelijk en efficiënt advies in de winkel over keus en kwaliteit.
De afspraak voor...
De afspraak voor montage kon altijd op korte termijn gemaakt worden en de installatie door de monteur was zeer kundig, op maat en verliep steeds in een prettige sfeer. Ik ben blij met zo'n betrouwbaar en kwalitatief goed bedrijf en diens medewerkers, die volgens mij echt hart voor de zaak hebben,

Vlotte afhandelling

Eric Verheijen

Wij kopen al ons witgoed van 1984 bij deze zaak. En onze ervaring is absoluut perfect.
Vooral de service als iets door slijtage niet meer werkt is geweldig.
Zo een service wens je het...
Vooral de service als iets door slijtage niet meer werkt is geweldig.
Zo een service wens je het liefst bij problemen. En dan is het enorm fijn dat je deze service ook krijgt.
Top.