F.A.C.M.THOMAS

Vriendelijke en deskundige advisering.Prima service en monteur.Helemaal top!!!

Prima ervaring bij bestellen. Zelfs de verandering van leverings datum op het laatste moment ( door enige tegenslag in vorderingen verbouwing) kon geregeld worden.

In dit geval ging het over een reparatie. Monteur is altijd vriendelijk en we worden snel geholpen.

Niek Felius

Correcte en vooral supersnelle afhandeling van mijn "probleem"
Correcte en vooral supersnelle afhandeling van mijn "probleem"
Monteur was bij mij na 1½ uur, telefonisch bericht van de zaak over verdere afhandeling op de zelfde dag en aflevering en plaatsing van het door mij gekozen artikel na één dag.
Kon niet sneller !

Goede service. Monteur dezelfde dag geweest voor wasmachine. Reparatie ging veel kosten. Volgende dag in winkel nieuw wasmachine en droger besteld, zelfde dag netjes geleverd/aangesloten. Oude... Goede service. Monteur dezelfde dag geweest voor wasmachine. Reparatie ging veel kosten. Volgende dag in winkel nieuw wasmachine en droger besteld, zelfde dag netjes geleverd/aangesloten. Oude machines gelijk mee.

Henk Bakker

Duidelijke communicatie en rustige uitleg.

Marina

Ik kreeg de deur niet open van mijn wasmachine, dezelfde dag een afspraak gemaakt, dat was op een zondag,. Maandag had ik een afspraak en hebben ze gelijk het onderdeel besteld. Dinsdag was mijn... Ik kreeg de deur niet open van mijn wasmachine, dezelfde dag een afspraak gemaakt, dat was op een zondag,. Maandag had ik een afspraak en hebben ze gelijk het onderdeel besteld. Dinsdag was mijn wasmachine weer gemaakt. Een supersnelle service!

Marco

Prima service. Goede monteur die alles geïnstalleerd heeft.

Sigi

Al jaren klant een tevreden bij de Witgoedspecialist. Treffend is het persoonlijke contact, het betrouwbare advies en de keurige wijze van aflevering. En...als er al iets is wat hersteld dient te... Al jaren klant een tevreden bij de Witgoedspecialist. Treffend is het persoonlijke contact, het betrouwbare advies en de keurige wijze van aflevering. En...als er al iets is wat hersteld dient te worden dan is de service op en top!

T. Van

Ik ben heel blij en tevreden! Dank u wel!