E. Vergouwen

Goed en eerlijk advies in de winkel. De monteur die de vaatwasser kwam aansluiten werkte keurig en heel precies. Tevens kreeg ik goede uitleg en advies van hem.

Mathilde Koniuszek

Zeer kundig advies op maat, vriendelijk personeel. Ook de bezorging en montage was super!

Tanja Lappain

Na melden van defect aan vaatwasser was de monteur er al de volgende dag. Snelle en goede service!

Goede ervaring met witgoedspecialist van Rooij in Breda. Na goede en eerlijke informatie een wasmachine uitgezocht. Na het weekend werd hij gelijk geleverd, keurig naar boven gebracht, niets... Goede ervaring met witgoedspecialist van Rooij in Breda. Na goede en eerlijke informatie een wasmachine uitgezocht. Na het weekend werd hij gelijk geleverd, keurig naar boven gebracht, niets beschadigd, werking van de machine werd uitgelegd en de oude wasmachine werd meegenomen. Heel tevreden dus.

Snel en kundig werk geleverd.

Otto Knitel

Prima voorlichting, aflevering en installatie.

Vriendelijk, betrouwbaar en kundig. Denken met je mee.

Goede voorlichting en uitleg ter plaatse over de aanschaf.

Wim

Er werd uitgebreid de tijd genomen om onze wensen te inventariseren zodat ons een passend product kon worden aangeboden. Prima geholpen, duidelijk verhaal en hebben nog steeds een zeer goed gevoel... Er werd uitgebreid de tijd genomen om onze wensen te inventariseren zodat ons een passend product kon worden aangeboden. Prima geholpen, duidelijk verhaal en hebben nog steeds een zeer goed gevoel bij deze winkel.