Dennis

Prima uitleg in de winkel, snel geleverd, netjes geïnstalleerd. Gewoon zoals het hoort!

Perfecte voorlichting bij aankoop. Klantvriendelijk, snelle levering en bezorging. Bij plaatsing uitstekende uitleg.

klant in Breda

Bijzonder snelle en accurate service: vaatwasser kapot, enkele uren later een monteur aan huis gehad, de vaatwasser was het wegens ouderdom niet meer waard gerepareerd te worden, na telefonisch... Bijzonder snelle en accurate service: vaatwasser kapot, enkele uren later een monteur aan huis gehad, de vaatwasser was het wegens ouderdom niet meer waard gerepareerd te worden, na telefonisch overleg is er nog dezelfde dag een nieuwe vaatwasser geleverd en geïnstalleerd.

A.J.M. Smith-Boomaars

Op mijn verjaardag heeft mijn hele familie mij geholpen om de was-droogautomaat van Miele te starten en zij waren het er allemaal over eens, dat het een geweldige mooie aankoop was. In de winkel... Op mijn verjaardag heeft mijn hele familie mij geholpen om de was-droogautomaat van Miele te starten en zij waren het er allemaal over eens, dat het een geweldige mooie aankoop was. In de winkel voortreffelijk geholpen en voorgelicht, bij aflevering goed geadviseerd, correct geïnstalleerd.

Evie van Broekhoven

Vrijdags gebeld dat de koelkast niet meer koelt, op maandagochtend gelijk komen kijken blijkt dat hij kapot is en hebben dus een nieuwe nodig.
Maandagochtend 11 uur hadden we de nieuwe...
Maandagochtend 11 uur hadden we de nieuwe koelkast er al in.
Snelle service, heel blij mee!!

Hans

Goede kwaliteit met all-in service

Ernst van Tatenhove

Niet alleen deskundig advies bij aankoop, ook een uitstekende service dienst die snel en adequaat de machine weer repareert. Wasmachine is al weer ruim 12 jaar oud, maar binnen een paar dagen weer... Niet alleen deskundig advies bij aankoop, ook een uitstekende service dienst die snel en adequaat de machine weer repareert. Wasmachine is al weer ruim 12 jaar oud, maar binnen een paar dagen weer gerepareerd en up and running. Echt super. Fijn om zo’n winkel
Nog om de hoek te hebben.

Uitstekende en snelle service, zowel sales als aftersales, altijd vriendelijk, duidelijk, snel en vakkundig. Een betere witgoedspecialist vind je niet in West/Midden Brabant !

Jan de Hoon

Uitstekende service! Goed advies enz.

Goede service en voorlichting, zowel in de winkel als door de monteurs.