T. de Vries

Fijne winkel met goede service en persoonlijk advies.
Netjes afgeleverd en geinstalleerd op de afgesproken tijd.
Deze winkel verdient een dikke voldoende.

Britt van Galen

Hele fijne service met veel advies! Daarnaast goede deal gemaakt over gratis levering, aansluiten en oude meenemen! Fijne mensen ook.

Sanders

Wij kopen al ons witgoed in deze winkel en altijd naar volle tevredenheid. Goed advies, uitstekend assortiment en hele goede service. Bij de aflevering wordt netjes gewerkt, al het afval en de oude... Wij kopen al ons witgoed in deze winkel en altijd naar volle tevredenheid. Goed advies, uitstekend assortiment en hele goede service. Bij de aflevering wordt netjes gewerkt, al het afval en de oude apparatuur mee retour genomen en uitgebreid uitleg over de apparatuur gegeven. Een echte aanrader!

We hebben uiteindelijk meer uitgegeven dan we eerst van plan waren door ook een nieuwe wasdroger bij onze wasmachine te kopen op advies van de verkoper. De wasmachine was stuk dus die aankoop was... We hebben uiteindelijk meer uitgegeven dan we eerst van plan waren door ook een nieuwe wasdroger bij onze wasmachine te kopen op advies van de verkoper. De wasmachine was stuk dus die aankoop was noodzakelijk de wasdroger nog niet maar door het goede advies en de fantastische manier van aansluiten ben ik er super blij mee.

Arma Bertens

Goede service en snelle levering

Goede persoonlijke service. Gebeld en de dag daarna in huis!

Anita Kalkhoven

Ik kom al jaren bij van Rooij. Altijd vriendelijk denken met je mee. En als ik bel voor een reparatie krijg ik meteen een telefoontje en de dag erna komt de reparateur al. Ook deskundige leuke... Ik kom al jaren bij van Rooij. Altijd vriendelijk denken met je mee. En als ik bel voor een reparatie krijg ik meteen een telefoontje en de dag erna komt de reparateur al. Ook deskundige leuke mannen. En geregeld goeie aanbiedingen. Nee, voor mij geen grote onpersoonlijke witgoed reuzen. Thanks van Rooij.

Paulie Bervoets

Onze inbouw Miele koel/ vries combi had het begeven. Een telefoontje naar de fa. van Rooij en de monteur stond een paar uur later op de stoep. De uitslag was dat het apparaat niet te repareren was.... Onze inbouw Miele koel/ vries combi had het begeven. Een telefoontje naar de fa. van Rooij en de monteur stond een paar uur later op de stoep. De uitslag was dat het apparaat niet te repareren was. Hierna zijn we naar de winkel gegaan en hebben daar, na goed geadviseerd te zijn, een nieuw Miele apparaat gekocht. Twee dagen later wordt het keurig en vakkundig geplaatst. Het oude apparaat wordt netjes met het verpakkingsmateriaal meegenomen. Als er weer iets stuk gaat gaan we zeer beslist weer naar de fa. van Rooij.

Mijn vaatwasser was vandaag vrijdag 22/2 kapot. Einde ochtend stond er al een monteur op de stoep. Hij analyseerde snel wat de problemen waren met de vaatwasser en gaf een goed advies wat de... Mijn vaatwasser was vandaag vrijdag 22/2 kapot. Einde ochtend stond er al een monteur op de stoep. Hij analyseerde snel wat de problemen waren met de vaatwasser en gaf een goed advies wat de mogelijkheden waren. In overleg met de winkel gekozen voor een nieuwe vaatwasser na een gedegen advies over de verschillende opties. Einde dag is de vaatwasser die op voorraad was professioneel en snel geinstalleerd. Na de installatie kregen we een goede uitleg over de werking en diverse bruikbare pragmatische tips. Ik was bijzonder onder de indruk van deze snelle en goede service !!

c.j. van der spek

Er wordt goed geluisterd naar de vraag: wat wij precies willen c/q/ waar de wasmachine aan moet voldoen. Voordelen en nadelen t.o.v. andere machines worden helder verteld en op basis van onze wensen... Er wordt goed geluisterd naar de vraag: wat wij precies willen c/q/ waar de wasmachine aan moet voldoen. Voordelen en nadelen t.o.v. andere machines worden helder verteld en op basis van onze wensen en gezinssamenstelling wordt een goed advies gegeven wat de beste keuze kan zijn.